כסף וצרכנות

בהשקעת ענק: החברה הישראלית שהתמזגה עם היריבה האמריקאית

פלטפורמת ניהול המלאי הישראלית שפועלת בתחום תעשיית המזון, חתמה על הסכם מיזוג עם החברה המתחרה, במהלך הושקע סכום של מאה מיליון דולרים 

מערכת ice | 
מרקטמן (צילום מרקטמן)
המיזוג נתמך על ידי קרן ההשקעות PSG באמצעות השקעה של למעלה 100 מיליון דולר. PSG היא קרן השקעות מובילה התומכת בחברות תוכנה וטכנולוגיה בשלבי צמיחה. ההשקעה הנוכחית נועדה לתמוך בגיבוש של שתי החברות, אשר הינן מובילות עולמיות בתחום התוכנה וניתוח נתונים לתעשיית שירותי המזון. מטרת המיזוג היא לאפשר אינטראקציות אוטומטיות ויעילות יותר בין מפיצי מזון, קמעונאים ומסעדנים תוך איחוד התוכנות המשלימות של החברות.
חברת MarketMan המספקת פלטפורמה לניהול מלאי ואוטומציית אספקה לענף המסעדנות, וחברת  MealTicket המספקת פתרון ניהול עסקי מוביל עבור יצרנים ומפיצי מזון, מודיעות היום על מיזוג. כחברה משותפת ימשיכו להפעיל את קווי המוצרים הקיימים שלהם בנוסף לפיתוח מוצרים משותפים חדשים, וימשיכו לשרת את לקוחותיהן ברחבי העולם כולל לקוחותיהן הישראלים. החברה מתכננת לגייס עשרות עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב ובניו יורק, בדגש על צוותי ההנדסה ופיתוח המוצר שלה שבסיסם בישראל.
MarketMan הוקמה בשנת -2013 על ידי נועם וולף, יגאל וולף ואור מינץ, וMeal Ticket- הוקמה ב-2011 על ידי ווינק ג'ונס ובריאן קונראת'. שתי החברות הוקמו מתוך כוונה לספק חבילה של כלים ופתרונות תפעוליים לעסקים ברחבי שרשרת אספקת שירותי המזון כדי להניע יעילות ורווחיות. פלטפורמת ה-all-in-one של Meal Ticket מספקת פתרונות תוכנה ותובנות ראשוניות ללקוח ועוזרת למפיצים להגדיל את מכירותיהם. תוכנת ניהול המלאי מבוססת הענן של MarketMan מאפשרת למסעדות לנהל מלאי והזמנות, לפקח על הוצאות הרכישה ועלויות המזון, לנתח פעולות שמתבצעות בנושאים האלה כדי לחסוך למסעדות זמן ולהניב רווחיות רבה יותר.
נועם וולף, מנכ"ל MarketMan: "MarketMan התמקדה מאז ומתמיד בפתרון בעיות מלאי ואוטומציה של ספקים למסעדות. העסקה הזו היא הזדמנות ייחודית, לא רק להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו, אלא גם להאיץ את פיתוח הפלטפורמה. עם הון משמעותי מקרן PSG, יחד עם משאבים משמעותיים מ-Meal Ticket וממוחיותם בתחום, נוכל לקדם את חזון החברה והאצת הגידול שלה בשנים הקרובות".
ווינק ג'ונס, מנכ"ל Meal Ticket: "Meal Ticket וMarket Man הן שותפות טבעיות לעסקים זו של זו.Meal Ticket  מנתחת יותר מ-40 מיליארד דולר בעסקאותיה עם מפיצי המזון שלה, ול-MarketMan טביעת רגל משמעותית של למעלה מ-7,000 מסעדות בכל רחבי העולם. יחד, יש לנו את היכולת לשפר את החוויה של מפעילי המסעדה, ליצור אוטומציה לשרשרת האספקה של שירותי המזון, ולהציע פתרונות הזמנה ותשלום המועילים למסעדות ולמפיצים".
יניב גולן, שותף מנהל בקרן lool ventures: "lool ventures הובילו את סבב הסיד ב-MarketMan, פלטפורמת ניהול מלאי ואוטומציית העסף לענף המסעדנות. נועם הוביל את החברה דרך המים הסוערים של תקופת הקורונה בהצלחה מרשימה, והחברה יצאה מתקופה זאת חזקה מתמיד. אנחנו נרגשים מהמיזוג עם חברת Meal Ticket האמריקאית ומאמינים שהחברות ימשיכו למצב עצמן יחד כמובילות תחום גלובליות".
MarketMan, הישראלית היא פלטפורמת ניהול מלאי המסייעת למסעדות לשמור על העלויות שלהן תחת שליטה ולנהל ביעילות את המלאי שלהן. פתרון ניהול המלאי והרכש מבוסס הענן של MarketMan מפשט את פעולות ה-Back-Of-House ומייעל אותן, החל ממלאי ועד לתקצוב, דיווח וניהול ספקים. בין לקוחותיה של החברה נמנות המסעדות ג'ירף, בנדיקט, גולדה, רשת קפה לנדוור ועוד רבות אחרות. MarketMan היא חברת פורטפוליו של קרן הון הסיכון 'lool ventures', המתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים. משרדי החברה נמצאים בתל אביב, סן פרנסיסקו ולונדון והמטה העולמי שלה נמצא בניו יורק. לחברה 30 עובדים בתל אביב, 20 בארה"ב ו-10 בשאר העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה