כסף וצרכנות

טסלה בדרך לפרויקט חדש, מאסק סיפק הצהרה מפתיעה

תחנת Tesla Supercharger עם דיינר עתידני ומתחם דרייב-אין חדשה מתוכננת בהוליווד, כך הודיע אילון מאסק שהדהים בכך שחשף כי המקום יוכל לקבל דוג'קוין כאמצעי תשלום
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Victor Gonzalez Couso /flickr, unsplash)
מייסד טסלה אילון מאסק דיבר כבר זמן רב על תחנת Supercharger שתציע שירות מסעדות ו/או דרייב-אין בלוס אנג'לס. הרעיון הזה הגיע אליו ב-2018 ומאז קיבל צורה כלשהי וכעת הפרויקט רוקם עור וגידים כאשר תפתח תחנה כזו אחרי ההצלחה הגדולה בסנטה מוניקה.
טסלה פתחה שם לאחרונה עמדת טעינה ובתגובה לציוץ בנוגע לפתיחת המקום החדש, כתב מאסק כי: "דינר עתידני/תיאטרון דרייב-אין מתוכנן לקום גם באזור הוליווד". עדיין לא ברור אם הכוונה היא לתחנת Supercharger החדשה שם או למיקום אחר שימוקם באזור.
 
במאי 2021, טסלה הגישה בקשה לסימן מסחרי, שנועדה לכסות את הקטגוריות של שירותי מסעדות, שירותי מסעדות פופ-אפ, שירותי מסעדות בשירות עצמי ושירותי מסעדות לקחת. מהערותיו החדשות של מאסק עולה כי החברה נחושה בכוונתה לספק לבעלי רכב החברה שירות בידור דומה.
 
בנוסף, מאסק גם חשף כי תשלומים בדוג'קוין יהיו זמינים במיקום המוצע. להפוך את החזון למציאות לא יהיה קשה, מכיוון שהחברה מקבלת את מטבע הקריפטו הצנוע כבר זמן מה. באמצע ינואר, היצרן פתח את ההזדמנות לרכוש כמה סחורה בחנות טסלה עם מטבעות קריפטוגרפיים של DOGE.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה