כסף וצרכנות

רמי לוי מטיל פצצה: מה יקרה למחירים לקראת פסח?

רמי לוי התראיין לתכנית חיסכון והתייחס להקלות הגבלות הקורונה ויוקר המחייה בישראל. לוי: "הכוח הוא בידיים של הצרכן, הוא לא חייב לקנות בכל מחיר והוא יכול לקנות את המוצר המקביל שהוא זול בעשרות אחוזים והוא לא פחות טוב"
מערכת ice |  8
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
רמי לוי הבעלים של רשת הקמעונאות "רמי לוי שיווק השקמה" התראיין לקרן מרציאנו בתכנית חיסכון של חדשות 12 והתייחס בין היתר להקלות הגבלות הקורונה שאושרו היום (ראשון) וההשפעה שלהם על הטיסות. כמו כן, מרציאנו שאלה אותו על יוקר המחייה ולוי סיפק תשובות.
לוי נשאל על ההשפעה של ההקלה בהגבלות הקורונה ואמר כי: "אנחנו רואים זינוק של עשרות אחוזים ואפילו מאות אחוזים אנחנו גם רואים שיש יותר דרישות מלפני 2019, אנשים רוצים לצאת, זה כמו בקבוק שמפניה שמנערים אותו. הכניסה חזרה לארץ, ברגע שמבטלים את זה אז אנשים טסים ונוסעים ויש ביקוש ענק לנסיעות".
על הביקוש לטיסות לדובאי אמר: "כל יום מבטלים לנו שתי טיסות בגלל שמבחינת ביטחון לא מאפשרים לטוס אז במקום לטוס עם שלוש טיסות אנחנו יוצאים עם שתי טיסות כל יום. כל חברות התעופה שיוצאות מהארץ אין להם מקום והן סובלות מאותה הבעיה". 
 
לאחר מכן, מרציאנו הפנתה את לוי לשאלה על יוקר המחייה, שם התייחס וסיפר: "הורדת המכסים ואם יורידו את המכסים השאלה היא מתי ואיך. ברגע שמורידים מכסים באופן אוטומטי המכסים יורדים הרווח הגולמי קבוע ואם קונים בשקל וקונים בשקל פחות ב-20% אתה מוריד את המחיר ב-20%. אצלנו זה כן קורה שמורידים מחירים בשער החליפי". 
רמי לוי אמר שההתייקרות היא למעשה חלק ממבצעים שהתייקרו ואמר כי: "ברגע שיש מבצע והוא נגמר זה לא אומר שהעלינו את המחירים. אנחנו לאורך כל הדרך לא מאשרים לספקים לייקר את המוצרים. אנחנו הראשונים שהורדנו את המוצרים של אסם מהמדפים לאחר שהם החליטו לבטל לנו את ההנחה. שאר המותגים הורידו כמו שטקוביץ איפשרו לנו לעשות הנחות". כמו כן, לוי הבטיח שלקראת פסח יחזרו המבצעים ומחירי הסל ירדו. 
בהמשך טען לוי הסביר: "הכוח הוא בידיים של הצרכן, הוא לא חייב לקנות בכל מחיר והוא יכול לקנות את המוצר המקביל שהוא זול בעשרות אחוזים והוא לא פחות טוב אלא לעיתים יותר טוב ולכן אנחנו אומרים שהכוח בידיים של הצרכן ואם יש מוצר יקר שלא יקנה אותו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בלה בלה בלה שורה תחתונה הוא הכי זול בשוק המזון (ל"ת)
    כצכלכ 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    יוקר המחיה
    עוזי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רבותי אני גר בתאילנד בקבוק קולה קטן כולל זירו 1.5שקל דג מושט על גריל פחמים במשקל 1 קג כולל סלטים ורטבים 16 שקל דלק 4 שקל לליטר 95 אוקטן וילה בגודל 150 מטר לא בתוך העיר חדשה 400000 עד 5000000 אלף שקל נסיעה ברכב ציבורי לא ממוזג ולא משוכלל 1 שקל ואין תחנות איפה שלוחצים יורדים מלון 3 כוכבים 80 שקל לילה ללא אוכל נקי מסודר שרותים ומקלחת רוב הדברים חצי מחיר למשל רכב חדש מיצובישי 90 אלף שח לא הכי חכם
    סגור
  • 5.
    חרטטנים
    פועל 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתם חרטה מוכר לנו לוקשים כולם יקרנים
    סגור
  • 4.
    רמי לוי אוהב למכור אקונומיקה מבושמת (ל"ת)
    בנימין 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    רמי לוי (ל"ת)
    משה 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ירקות שלו אחרי 4 ימים רקובות,עוף מלא שומן
    מומו 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזול יוצא יקר מאוד
    סגור
  • 1.
    האיש משקר קילו חומוס ברשת שלו עלה 40 אחוז
    עמירם 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האיש משקר גונב דעת חוס עלה 40 אחוז ברשת שלו
    סגור
  • עד לפני מספר ימים החומוס עלה 6 שח
    יאיר 02/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    2 במחיר של 12 שח. החומוס שלו 700 גר מאוד מוצלח. המחיר כרגע 8.9 שח. הוא לא משקר. אני לקוח שלו והאמינות שלו היא ללא דופי.( לפחות כרגע) רוב המבצעים שלו הם לחברי מועדון...לאחרונה לאלו שיש להם את אפליקצית הארנק מקבלים מחירים מטורפים וזולים...גורם לך לחשוב...למה אפשר לתת מחירים כאלו , ומה הנתח רווחים של הרשתות אם כך הדבר...
    סגור