כסף וצרכנות

פיצויים במיליוני שקלים על ארנונה: האם גם אתם זכאים?

עמליה דואק חשפה בעמוד האינסטגרם שלה זיכוי בסכום מצטבר של 22 מיליון שקלים שעל עיריית תל אביב להחזיר לתושבים. האם גם אתם זכאים לפיצוי?
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90)
בזמן שהיא מתמודדת עם תסמיני הקורונה, כתבת חדשות 12 עמליה דואק חשפה בפני העוקבים שלה חובת פיצויים על ארנונה, שעיריית תל אביב נאלצת לשלם לתושבים. מדובר בסכום של 22 מיליון שקלים שהעירייה אמורה להחזיר לתושבים זכאים בעקבות גביית יתר של  העירייה בארנונה.
לפני כמעט עשור, הודיעה עיריית תל אביב כי משלמי ארנונה שיבצעו את התשלום בהוראת קבע יזכו להנחה בתשלומי הארנונה. ההנחה לא חלה בזמנו מה שסיבך אותה עם צבר של מיליוני שקלים שאמורים היו להתבטא בהנחות למשלמי הוראות הקבע.
עיריית תל אביב הודיעה בעבר כי תתחיל להחזיר כסף לתושבים בעקבות התחייבות של העירייה להוזיל את חשבוניות הארנונה עבור משלמי החשבונות בהוראת קבע. משההנחה לא הגיעה לתושבים, נפתח הליך של תביעה ייצוגית נגד העירייה, בעקבותיו הודיעה העירייה במסגרת הסכם פשרה, כי תשיב את סכומי העודף שגבתה מתושביה.
הצעד הוחלט כבר לפני עשור אבל הניסיונות לאיתור הזכאים לא צלחו ולא כל הזכאים להחזר זכו לראות אותו בחשבון. כעת, הנושא חזר לתודעה ובאמצעות מערכת התשלומים של העירייה ניתן לאתר זיכוי שהעירייה חייבת למשלמים שעונים על התנאים. דואק פרסמה את העניין בעמוד האינסטגרם שלה והודיעה לעוקבים שגילתה כי היא זכאית לזיכוי של 200 שקלים במסגרת כך.
 
בהמשך פרסמה דואק תגובות של עוקבים שבדקו זכאות וגילו כי הם צפויים לקבל מאות ואף אלפי שקלים במסגרת ההחזרים של עיריית תל אביב. עוד חשפה דואק כיהעומס שיצר הפרסום בסטורי שלהאף גרר קריסות חוזרות ונשנות באתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה