כסף וצרכנות

חרם נוסף על יוניליוור: זו המדינה שתומכת בישראל

בנוסף לשורה של מדינות בארצות הברית שפעלו נגד בן אנד ג'ריס, ענקית הגלידות שפועלת תחת מותג הענק, גם קולורדו תמשוך השקעות בגובה של יותר מ-40 מיליון דולר
מערכת ice |  4
יוניליוור, בן אנד ג'ריס (צילום iStock, פלאש 90/ יונתן סינדל, freepik)
קרן הפנסיה הממלכתית של קולורדו תמכור השקעה של 42 מיליון דולר ביוניליוור PLC לאור העובדה שהחברה הבת של החברה, בן אנד ג'ריס, נקטה צעדים כלכליים נגד ישראל על ידי עצירת מכירות הגלידה בהתנחלויות בגדה המערבית, כך דיווח ה-Denver Post ביום שישי.
המהלך שיפגע כלכלית בענקית הגלידות הוא נדרש על-ידי חוק במדינה, המתחייב לתמוך בישראל ולעמוד נגד סנקציות נגד המדינה על-ידי תאגידים בינלאומיים כגון יוניליוור לכיבוש של "השטחים הפלסטיניים הכבושים", כך דווח ב"פוסט".
 
איגוד עובדי הציבור הציבורי של קולורדו, המנהל נכסים של 61 מיליארד דולר, הודיע בחודש שעבר כי ימכור את השקעתיו ב-Sberbank הרוסי בסך 7.2 מיליון דולר, בתגובה לפלישה לאוקראינה.
מוקדם יותר החודש, השותף הישראלי של בן אנד ג'ריס אמר שההחלטה להפסיק את המכירות בהתנחלויות בגדה המערבית תביא לסיום בלתי חוקי של מערכת יחסים עסקית של 34 שנים. בן אנד ג'ריס הודיעה על פרישה ביולי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן אנד ג'ריס
    מוטי'ס 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לחרם על מוצרי יוניליוור.חברה שהבסיס שלה נמצא בטורקיה.ההנהלה יושבת בטורקיה.בוא נראה אתכם מחרימים את מוצרי יוניליוור?
    סגור
  • 1.
    יוניליוור
    קורא 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה ממשלת ישראל עדיין לא פועלת נגד יוניליוור ?
    סגור
  • יוניליוור מייבאת
    קורא 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוניליוור מייבאת לישראל הרבה יותר מבן אנד ג'ריס. יוניליוור מייבאת את דאורדורנט AXE וכל מיני דברים. בן אנד ג'ריס היא רק חברת בת של יוניליוור.
    סגור
  • יש להם זמן לזה הם עשוקים בלפגוע באזרחי ישראל כמו יונילי (ל"ת)
    נטליה 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור