כסף וצרכנות

נספרסו מגיעה לראשונה למגזר הערבי, איזו עיר נבחרה?

NESPRESSO, החברה המובילה עולמית בתחום הקפה ומי שהביאה את חווית הקפה האיכותי בקפסולה לארץ, השיקה באירוע חגיגי את נקודת המכירה הראשונה בחברה הערבי
מערכת ice |  1
נספרסו נצרת (צילום רפי דלויה)
ענקית הקפה מגיעה למגזר הערבי בישראל. חברת נספרסו השיקה את נקודת המכירה בעיר נצרת היום (חמישי) בהשקעה של חצי מיליון שקל.
נקודת המכירה תפתח בביג פאשן בנצרת ותתפרש על 88 מ"ר, ומעוצבת על פי הקו העיצובי של NESPRESSO בה תימכר המערכת החדשנית VERTUO, הפועלת בטכנולוגיית מיצוי קפה ייחודית באמצעות ברקוד על גבי הקפסולה. המערכת  מזהה מהו סוג המשקה המבוקש ומפיקה כוס קפה עם קרמה ערה וקטיפתית בלחיצת כפתור אחת בלבד, בנוסף הלקוחות יוכל להתרשם וליהנות  מהבוטיק המביא עמו חווית קפה אחרת על שלל מרכיביו: חדשנות,  פרימיומית,  כלל -חושית, אקולוגית לצד סיוע במומחי הקפה של  NESPRESSO.
 
סוניה נסטסיה מנכ"לית  NESPRESSO ישראל ציינה: "אנחנו נרגשים להביא את חווית הקפה של NESPRESSO לנצרת, כך שנוכל להנגיש לתושבים ולמבקרים בעיר את פילוסופיית הקפה שלנו: פרימיומית, איכותית,  צעירה ומגוונת. בעיר שחיה ונושמת תיירות כנצרת, יהפוך הסניף שלנו למוקד משיכה אקסקלוסיבי עבור המבקרים והתושבים כאחד".
 נסטסיה הוסיפה, "לאחרונה השקנו בחברה הערבית את המערכת החדשנית של נספרסו VERTUO בקמפיין רחב היקף תחת המסר "קפה כגודל הרגע" שמאפיין את מערכת NESPRESSO VERTUO המביאה חווית קפה ייחודית המתואמת אישית לכל רגע ביום"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר נספרסו. פחות רצח על כבוד המשפחה. כולם ירוויחו.
    אמיר 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עשינו עסק?
    סגור