כסף וצרכנות

וולט מסתערת על המסעדות הכשרות: האם יעניקו הנחה לחרדים?

וולט פונה לקהל חדש: בעזרת איש היח"צ ירח טוקר פונה ענקית המשלוחים למגזר החרדי דרך שת"פ עם מגוון מסעדות כשרות בעיר ירושלים. האם יעניקו הטבות למגזר?
מערכת ice |  2
שליח וולט בירושלים (צילום וולט)
בשורה לירושלמים: חברת השליחויות הבינלאומית המשנעת מזון אוכל מזון ומוצרים נוספים מחנויות, החלה לפעול בקרב עשרות מסעדות הכשרות למהדרין ברחבי ירושלים, ופתחה קטגוריה מיוחדת של "כשר למהדרין", שתיקרא "WOLT" למהדרין!
עמרי שינפלד, מנהל קשרי ציבור בוולט, אמר: "לאוכלוסייה החרדית מגיע להנות מהמהפכה הצרכנית הזו שתתן לה חוויית שירות מעולה ותחסוך הרבה זמן יקר. אנחנו מצפים ומתרגשים לשרת את האוכלוסייה החרדית בירושלים, ביתר הערים בהם אנחנו פועלים ובאלה שנתרחב אליהן בהמשך".
איש יחסי הציבור בוולט למגזר החרדי, ירח טוקר, אמר: "זו רק ההתחלה, הפעילות תתרחב בעזרת ה' לעוד עסקים וחנויות למהדרין בירושלים, ובקרוב ממש נוכל לבשר גם על משלוחים בריכוזים חרדיים גדולים נוספים שיצטרפו למפת מערך המשלוחים האדיר של WOLT בארץ"
בהודעה מוולט לא נמסר האם המגזר החרדי יקבל הטבות או הנחות מסוג זה או אחר.
 
כזכור, המהלך מגיע כשברקע בזמן האחרון ישנו גל של תלונות נגד "וולט", כאשר לקוחות רבים טוענים על עיכובים בלתי נסבלים במשלוחים שלהם. הבעיה מתעצמת עם הטענה של הלקוחות כי אין מענה אנושי לתקלות שהולכות ומתרבות.
בעיות כמו אלו של עיכוב במשלוח לא היו שכיחות עד כה, והדעות חלוקות מהי הסיבה לשחיקה של מערך השליחים הפופולרי: השחיקה של החברה מאז שהגיעה לארץ, אי התאמה של החברה עם המסעדות, או גל האומיקרון שהעלה את כמות המשלוחים בעוד מספר השליחים לא עלה?
ע"פ הפרסום ב'הארץ', נכון להיום יותר מ-1,500 מסעדות בישראל מ-24 ערים שונות עובדות עם וולט. ההצלחה באה כמובן בזכות השירות המהיר והיעיל שהצליחו להעניק בוולט, אך עכשיו יש תחושה שהקסם פג. וחוץ מבעיית הביקוש וההיצע של השליחים והמשלוחים, המסעדנים גם מאשימים את הרשת מהצד שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיעו ימות המשיח הציבור החרדי כבר לא עני?
    אלעד 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איך מוכנים לקבל שירות מחברה שעובדת בשבת?
    סגור
  • 1.
    אותה הגברת בשינוי אדרת
    צמח 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה חרדי ירצה לקבל הטבה מחברה שמחללת שבת?
    סגור