כסף וצרכנות

וולט תחת מתקפת פניות: אלה סכומי העתק שבזבזו הישראלים

ייתכן שמוקדי שירות הלקוחות של אפליקציית וולט חווים עומס חריג מאוד ביומיים האחרונים. הסיבה: אתגר רשת חדש שקורא לבדוק את צבר הסכומים שהזמנתם בהם באפליקציה. לא תאמינו איזה סכומים התגלו
מערכת ice | 
וולט (צילום מתוך אתר וולט, פלאש 90)
בסוף השבוע האחרון נולד אתגר חדש בישראל: בדוק את סכום הוצאותיך באפליקציית וולט, ותיווכח לגלות מה יכולת לעשות עם סכום העתק שהצטבר אצל ענקית משלוחי המזון. או באופן שבו זה התחיל: עומרי דובוסק שגר בתל אביב החליט לבדוק את צבר הסכומים שהוציא ברכישות באפליקציה בשלוש השנים האחרונות.
דובוסק התפלא לגלות שמדובר בסכום מצטבר של 89,488.98 שקלים שהוציא על משלוחי אוכל בשלוש השנים האחרונות. בעקבות התגלית המפתיעה החליט לאתגר את משתמשי הרשת לעשות את אותו מבחן הוצאה בחשבון הוולט שלהם, והעניין שבר את הרשת.
מי שאימצו את האתגר ונתנו לו במה משמעותית הם עמוד הפייסבוק הפופולארי סטטוסים מצייצים, שפרסמו את צילום המסך של דובוסק וקראו לעוקבים להצטרף לאתגר. בעקבות כך, עוקבים רבים חשפו את סכום רכישות הוולט שהצליחו להוציא מהאפליקציה, כשאצל חלקם מדובר בסכומים בלתי נתפסים.
 
בסטטוסים מצייצים אף הפכו את העניין לתחרות נושאת פרס, "אתגר הוולט שיזם עומרי דובוסק: תשאלו אותם כמה הוצאתם אצלם עד היום. פרסמו את הסכום שלכם כאן בתגובות (ובכמה שנים) ונראה מי מחזיק בשיא. המנצח - יקבל כבוד בפוסט נפרד משלו!"

ביום שישי האחרון הכריזו בסטטוסים מצייצים על זוכת האתגר וחשפו, "יש לנו מנצחת באתגר הוולט שיזם עומרי דובוסק: ספיר אבישר, שהגיעה לסכום של למעלה מ- 300,000 שקלים בארבע שנים!".
בשרשור התגובות לפוסט המשיכו להיחשף משתמשי וולט שגילו את היקף ההוצאות שלהם. בתוך כך החלו גם השוואות בין הסכומים ש'בוזבזו', לאפיקי השקעה שאפשר היה לנתב אליהם את אותם סכומים מול הרווחים שהיו יכולים להניב בטווח הזמן בו בוצעו הרכישות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה