כסף וצרכנות

מהפכה באפליקציית וולט: זה השירות החדש שיגיע לישראל

כנראה מדובר בתחום שבוולט שמו עליו עין הרבה זמן, אבל עכשיו זה הולך ונהיה ממשי. החברה הגישה בקשה לרשות התחרות בישראל לקראת כניסה לתחום חדש
מערכת ice |  3
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
חברת המשלוחים הפינית, וולט שנמכרה לאחרונה למתחרה אמריקאי, הגישה לרשות התחרות בישראל בקשה להיכנס לתחום משלוחי הסופר, עם שירות ליקוט ייעודי, בשונה מהאופן שבו משלוחי מוצרי המכולת פועלים באפליקציה.
מדובר בבחינה עסקית ראשונית, ולא באירוע שמתממש כבר עכשיו, אבל המהלך בשלבים קידום ראשוניים, כך שברגע שיגיע אישור מרשות התחרות, יתחילו לפעול להשקת השירות. וולט ישראל הגישו פניה לראשות התחרות בבקשה להיכנס לתחום של משווקת מוצרי צריכה.
לפי גורמים, תחום המשלוחים שמתרכז במוצרי צריכה בקטגוריית סופרמרקט ומוצרים לבית, הוא אחד התחומים שוולט מתעניינת בו בית שאת, ושכבר היום פועל בפינלנד וביפן באמצעות החברה.
השינוי המשמעותי למעשה הוא בשירות שוולט תיתן. כרגע, היא משחקת כגורם מקשר בין צרכן ומשווק ומרוויחה מהמשבצת של שירות המשלוחים בין שני הגורמים האלה. הצעד הדרמטי כאן מצד וולט הוא מעבר שלה לשחק כמשווקת ישירה של המוצרים, ותעמוד בעצמה מול הלקוחות.

איך זה יעבוד? וולט תקים "חנויות חשוכות", כאלה שאין בהן שירות לצרכנים באופן פיזי, ולמעשה מדובר במעין מרכזים לוגיסטיים לליקוט. עובדי השירות יקבלו הזמנות דרך האפליקציה ממש כמו עכשיו, ילקטו את ההזמנה וישלחו אותה עם שליח. וולט תרוויח עם מהשילוח וגם משיווק המוצרים.
 
נכון לעכשיו, לוולט יש כבר שחקנים בתחום שעובדים איתם בתחום מוצרי המכולת כמו סופר יהודה ו-yelow, שהתחברו לאחרונה. לצד זאת באיזורי שילוח שונים קיימים שחקנים איזוריים נוספים בתחום, אבל שוב, הכסף הגדול משיווק המוצרים לא הולך לוולט, וכאן השינוי מבחינם.
לצד זאת, וולט הרחיבה עוד את העיסוק שלה משילוח ממסעדות לשילוח של, למעשה, כמעט כל דבר. צעצועים, מוצרי בית, מאפיות וכדומה. גם בתחומי האלה וולט מתכננת להתרחב עוד בהמשך, אך באשר למהלך הראשוני שהחל היום, כאמור, עדיין את תאריך ותוכנית ממשית למהלך מלבד העובדה שהניחה את היסודות הראשונים לכך עם הבקשה לראשות התחרות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח יגיע לישראל תעשו שיעורי בית כבר יש את זה
    יאנגו דיילי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו שיעורי בית
    סגור
  • 1.
    מעתיקים מיאנגו דיילי
    העתיקו מיאנגו 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו יאנגו
    סגור
  • נכון אבל..
    אדר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחו שלא הרבה שמעו על יאנגו דלהי יש גבול כמה הם הצליחו להתרחב...
    סגור