כסף וצרכנות

ביט פותחת אופציה חדשה: זה המהלך שיסייע לאלפי ישראלים

בנק הפועלים נרתם למען הלוחמים הסובלים מפוסט טראומה ומסייע בגיוס תרומות למען עמותת נט"ל באמצעות אפליקציית ביט. בעקבות האירועים הביטחוניים השונים בשנה האחרונה נרשמה עלייה של מאות אחוזים בבקשות לסיוע נפשי לעמותת נט"ל
מערכת ice |  6
אפליקציית ביט (צילום vecteezy, מתוך אפליקציית ביט)
בבנק הפועלים קוראים למשתמשי אפליקציית 'ביט': "כנסו איתנו מתחת לאלונקה ואמצו לוחם/ת", כאשר הבנק הודיע כי יירתם למען לוחמים שסובלים מפוסט טראומה ויסייע בגיוס תרומות למען עמותת נט"ל באמצעות אפליקציית העברת הכספים ביט.
על רקע העלייה הדרמטית בפניות לקו הסיוע של נט"ל, העמותה גייסה בשנה האחרונה עשרות אנשי טיפול נוספים בפריסה ארצית על מנת לתת מענה לסובלים מפוסט טראומה שזקוקים לסיוע נפשי מידי כשהעזרה הראשונה מוענקת בקו הסיוע, ביחידה הקלינית ובהתערבויות חירום בקהילה.
 
בעמותה מציינים כי הפניות לקו מגוונות החל מלוחמים וותיקים, בוגרי מלחמות ישנות ולוחמים צעירים משוחררים, בוגרי צוק איתן וכלה בבנות זוג ובני משפחה המבקשים ליווי וסיוע.
עמותת נט"ל מדווחת כי עלות טיפול בלוחמ/ת או נפגע/ת טרור בשנה היא 20,000 ₪. הטיפול הינו פרטני וארוך טווח ומשלב מספר מגוון של מענים כגון קבוצות תמיכה, אימון תעסוקתי ועוד.
 
לאור זאת, בנק הפועלים באמצעות המרכז לבנקאות חברתית החליט להירתם למאמץ ולסייע בגיוס תרומות עבור עמותת נט"ל ולסובלים מפוסט טראומה בישראל והקצה כפתור ייעודי "תרומה לנט"ל" באפליקציית ביט כערוץ איסוף התרומות הראשי בקמפיין.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פרסומת
    אופניק 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרסומת לבנק פועלים במסווה של תרומה. הבנק זוכה לסיקור חיובי על כך שהוא מאפשר לציבור לתרום. היה יותר טוב אילו היו מודיעים על תרומת מעשר מרווחיי העתק שלהם.
    סגור
  • 4.
    תכניסו אפשרות ביטול!!!!
    ברוך 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    העברתי בטעות,לבן משפחה,כסף,ובהסכמה הדדית,רצינו לבטל,מסתבר,שרק אחרי 4 ימים,ההעברה מתבטלת,ולא ניתן לבטל על ידי!!! לפחות,ההעברה,היתה מתבטלת,תוך 24 שעות
    סגור
  • 3.
    חרטא
    לאו 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזוי עד כמה המדינה הגיעה שהיא מבקשת תרומות במסווה לעמותה שממומנת על ידה בטיפול שהיא למעשה אחראית על הפונים לקבלת עזרה/טיפול ומחוייבת לממן עלויות בהתאם חוק הנכים (תגמולים ושיקום)
    סגור
  • 2.
    שודדים
    אלי 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנק פועלים הם הגנבים הכי גדולים שיש יותר משוק אפור
    סגור
  • 1.
    מהכותרת , חשבתי כבר על משהו יותר יצירתי
    גיל 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ... אבל נו טוב שיהיה... לפני bit לא היו דרכים קלות לתרום...
    סגור
  • רצח
    עצבני 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה שלמה על לחצן באפליקציה זה לא יכל להיות יותר קצר ???? כמו "לחצן בביט לתרומה לנט"ל " אכלתם את הראש על לחצן סמאק . שנית : בשביל מה קורעים אותנו במיסים ???? שהמדינה תממן זאת חובתה כלפי הלוחמים ונפגעי טרור !!!
    סגור