כסף וצרכנות

וולט מכריזה על מהפך: זה השירות החדש בישראל

וולט פותחת היום חנות ראשונה כמשווקת, שתפעל מנווה צדק בתל אביב החנות תפעל כמרכז לוגיסטי לליקוט הזמנות ומכניס את וולט כקמעונאית מזון בפעם הראשונה בישראל
מערכת ice | 
וולט (צילום pexels, וולט)
שנה לאחר פתיחת קטגוריית הסופרים באפליקציית Wolt, עם שחקנים מובילים כמו סופר יודה, ויקטורי, רמי לוי בשכונה ומחסני השוק - צפויה להיפתח חנות ראשונה של Wolt Market בשכונת נווה צדק בתל אביב. החנות, כפי שפורסם לפני כחצי שנה באייס, תפעל למשלוחים בלבד, ותפעל במתכונת של "חנות חשוכה".
כ-3,000 מוצרים יוצעו בחנות החדשה והיא צפויה לכלול את כל מוצרי הבסיס ומוצרי פרמיום ייחודיים. ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt: ״חוויית הזמנת הסופר עומד בפני שינוי ענק. הלקוחות רוצים איכות, שירות, מגוון ומיידיות, ואנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית הזו יחד עם השותפים שלנו.
חברת Wolt תשיק היום (שלישי) את חנות המכולת הראשונה שלה, Wolt Market, בנווה צדק. חנות ה-Wolt Market תכיל מגוון של כ-3,000 מוצרים, בהם מוצרי חלב והמזווה המוכרים, מוצרים טריים ממחלקות שונות כגון פירות וירקות, בשר, לחם ומאפים ייחודים המסופקים מדי יום, מוצרים קפואים, אלכוהול ושתייה קלה, אוכל לחיות, מוצרי הגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד. מעבר למוצרי הקנייה הבסיסיים, ב-Wolt Market יהיו מגוון של מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים כמו בשר ועוף של קצביית מרקטו, לחמים ומאפים טריים של רביבה וסיליה וכו קטגוריה ייעודית שתיתן מענה לעולמות המזון האורגני והבריא.
תחום המשלוחים שמתרכז במוצרי צריכה בקטגוריית סופרמרקט ומוצרים לבית, הוא אחד התחומים שוולט מתעניינת בו בית שאת כבר הרבה זמן, ושכבר היום פועל בפינלנד וביפן באמצעות החברה. בדצמבר האחרון וולט הגישה לרשות התחרות בישראל בקשה להיכנס לתחום משלוחי הסופר, עם שירות ליקוט ייעודי, בשונה מהאופן שבו משלוחי מוצרי המכולת פועלים באפליקציה.
השינוי המשמעותי למעשה הוא בשירות שוולט תיתן. כרגע, היא משחקת כגורם מקשר בין צרכן ומשווק ומרוויחה מהמשבצת של שירות המשלוחים בין שני הגורמים האלה. הצעד הדרמטי כאן מצד וולט הוא מעבר שלה לשחק כמשווקת ישירה של המוצרים, ותעמוד בעצמה מול הלקוחות.

איך זה יעבוד? וולט תקים "חנויות חשוכות", כאלה שאין בהן שירות לצרכנים באופן פיזי, ולמעשה מדובר במעין מרכזים לוגיסטיים לליקוט. עובדי השירות יקבלו הזמנות דרך האפליקציה ממש כמו עכשיו, ילקטו את ההזמנה וישלחו אותה עם שליח. וולט תרוויח עם מהשילוח וגם משיווק המוצרים.
״הדגש שלנו ב-Wolt Market יהיה על איכות וטריות של מוצרים יחד עם מיידיות ללקוח שתושג באמצעות זמן ליקוט של דקות בודדות ושילוח מיידי באמצעות מערך השליחים הנרחב שלנו״, אומר מנהל האופרציה של Wolt Market וממייסדי Wolt ישראל חן קדוסי, ״הלקוח יהנה מחווית הקניה המתקדמת והשירות המעולה באפליקציית Wolt - גם בסופר, ובסטנדרט הגבוה ביותר שהכיר אצלנו בשנים האחרונות  באיכות ובמיידיות״.   
הסניף הראשון מושק היום בנווה צדק וישרת את אזור מרכז העיר תל אביב. הסניף יפעל כרגע בין השעות 8:00 ל-00:00, עם צפי להרחבת שעות הפעילות בהמשך. בנוסף, יתאפשר איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה מראש דרך האפליקציה. סניפים נוספים צפויים להיפתח בהמשך השנה. חנויות Wolt Market פועלות מזה שנתיים ב-17 מתוך 23 המדינות בהן פעילה Wolt עם קרוב למאה סניפים שנפתחו. 
ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: ״חוויית הזמנת הסופר עומדת בפני שינוי ענק. אנחנו רואים שהלקוחות רוצים איכות, שירות ומגוון. הקניה תהפוך להיות הרבה יותר מיידית והרבה יותר תכופה, במקום הקניה השבועית הגדולה. היכולות הטכנולוגיות והאופרטיביות שפיתחנו בWolt ישראל בשלוש וחצי השנים האחרונות יאפשרו לנו לספק ללקוח את חווית השירות הזו שהוא רוצה. אנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית שמתרחשת הזו, יחד עם השותפים שלנו בקטגוריית הסופרים כיום.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה