כסף וצרכנות

דייסון באזהרה חמורה ללקוחות: זו הפעולה שאסור לעשות בשואב

חברת דייסון, מותג שואבי האבק הפופולארי נאלצת להתמודד בימים אלה מול טרנד טיקטוק שגורר הרס במכשירי המותג, בעקבות כך הכריזה החברה אזהרה, וזו הפעולה שיש להימנע ממנה
מערכת ice |  5
שואב אבק (צילום freepik)
דייסון פרסמה אזהרה על טרנד ויראלי שראה את הבעלים של שואבי האבק שלהם מחברים ראשי מגב "מזוייפים" כדי לנקות את הרצפות שלהם. העצה הרשמית מגיעה לאחר שהקומיקאי והיוצר האוסטרלי כריסטיאן האל הפך לוויראלי עם סרטון TikTok המציג צילומים שלו שוטף את הרצפות שלו באמצעות המגב המצורף למכשיר.
"משנה חיים, הצמדתי ראש מגב לא רשמי לדייסון", הוא פתח בסרטון הטיקטוק ששותף ביום שלישי. "לא אכפת לי, פשוט השתמש ב-Dyson עם חיבור ראש מגב! סגור את דלת הכניסה," אמר האל.
הוא המשיך והסביר שהוא ראה סרטונים אחרים משתוללים על החלק המצורף הלא רשמי, והסביר שזה עובד על ידי הסרת ראש המברשת הרגיל של השואב והחלפתו במגב שאתה מוסיף לו מים.
"אתה ממלא את התא הקטן העליון במים וזה פשוט מטפטף," הוא אמר. "אתה מסובב את המתג האדום הקטן הזה והוא מתחיל לטפטף ואתה פשוט משתמש בו".
האל נתן ציון לראש המגב שעלה לו 65 דולר "שמונה מתוך 10", והוסיף שהוא "ממש נהנה מזה". אנשים הגיבו במהירות שהם צריכים לקנות את אחד מהמגבים המדוברים "עכשיו", והביעו שהם "אובססיביים" לפריצת הוואקום.
אבל בין מאות התגובות על הקליפ - שצבר למעלה מ-20,000 לייקים - היו עשרות אנשים שהזהירו את האל לא לתת לפריצה מקום עוד פעם.
 
"כנראה שהם ממש רעים לדייסון. אני רוצה להשיג אחד אבל הרבה אנשים אמרו את זה", אמר אחד. "הדייסונים של כל כך הרבה אנשים כבר לא עובדים מהם", הוסיף אחר, שמישהו הגיב לו: "הם לא מיועדים לשאיבת אבק רטוב אז זה 100 אחוז רעיון רע".
בינתיים כתב שלישי: "הרסתי את שלי. בבקשה אל תעשה את זה! המגב הטוב ביותר הוא ה-Tinco. אבל יש רובוט ואקום שמנגב וזה מדהים".
"המגבים האלה יכולים להכניס מים ליחידה הראשית ולבטל את האחריות שלך", הגיב אדם אחד, שאמר שהם עבדו בעבר בחנות החשמל Good Guys.
בשיחה עם news.com.au, דוברת דייסון אישרה את האזהרות, ואמרה שהחברה "מודעת לאביזרים של צד שלישי שנמכרים. איננו ממליצים להשתמש בכלי צד שלישי שאינם מקוריים לכלי עבודה עם מכונות Dyson מכיוון שהם לא נבדקו לפי תקני האמינות והבטיחות שלנו", אמרה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רעיון גרוע
    יואב 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שיגיעו מים למנוע השואב , הוא יהרס לאט לאט ומי שמעוניין להרוס את השואב שלו, שפשוט יזרוק אותו מקומה 5 למטה(רק יסתכל שאין אנשים)????
    סגור
  • 4.
    רעיון טוב
    ללא שם 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה כבר יכול לקרות לשואב
    סגור
  • 3.
    פעם הבאה כדאי לתרגם טוב לפני שעושים כתבה (ל"ת)
    מאיר 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    תרגום
    נועם 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הייתם יכולים להשקיע 5 דקות בסידור התרגום של גוגל טרנסלייט
    סגור
  • 1.
    חוול על הזמן
    . 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכי טוב יונדאי אקסנט
    סגור