כסף וצרכנות
רוצים לבטל עסקה? זה הזמן המקסימלי שעליכם להמתין
אושר בטרומית: חיוב עסקים שהשירות הטלפוני שלהם כולל מערכת אוטומטית ליצור שלוחה ייעודית לביטול עסקה, בהם חברות תעופה
\מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן , של חברת הכנסת לימור מגן תלם, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת חוה אתי עטיה. 12 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע לחייב עוסקים שהשירות הטלפוני שלהם כולל מערכת אוטומטית לניתוב שיחות ליצור שלוחה ייעודית לביטול עסקה בתפריט הראשי של המענה האוטומטי. כמו כן, מוצע כי משך ההמתנה לקבלת מענה בשלוחה זו לא יעלה על 6 דקות.
בדברי ההסבר להצעה נכתב: "צרכנים רבים המעוניינים לבטל עסקה, נתקלים בקשיים רבים ההופכים את הפעולה הפשוטה של ביטול עסקה למסע ארוך, מפרך ומתיש. בשנים האחרונות התפרסמו בתקשורת כתבות על עוסקים המקשים על הצרכנים לבטל עסקה בכוונה תחילה, מתוך רצון שהצרכנים יתייאשו בסופו של דבר מהתהליך הארוך ולא יבטלו את העסקה".
עוד ב-
עוד הוסבר בהצעתה של מגן תלם כי: "גם עוסקים שאינם פועלים כך, לרוב אינם מספקים לצרכן את האפשרות לבטל את העסקה שעשו עמו בצורה נוחה ומהירה כפי שמוצע בהצעת חוק זו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.זה חוק כמו החוק שאוסר על קטנועים לנסוע על מדרכות?עאלק 06/2022/08הגב לתגובה זו0 0כלומר, לא נאכף?סגור



