כסף וצרכנות

אילון מאסק ממליץ: אלו התחומים להשקיע בהם בעת אינפלציה

האינפלציה משתוללת ואפילו המאמין הגדול של הקריפטו אומר שזה הזמן להחזיק נכסים פיזיים. אלו התחומים שהוכיחו את עצמם בימי אינפלציה
מערכת ice |  3
אילון מאסק (צילום pixabay, יוטיוב/ TED)
מייסד ומנכ"ל טסלה אילון מאסק פרסם שרשור בטוויטר במרץ, לאחר שהאינפלציה הגיעה לשיא של 40 שנה, והמליץ ​​לעוקבים להחזיק ב"דברים פיזיים" בעת האינפלציה גבוה. בציוץ, מאסק אמר "כעיקרון כללי, למי שמחפש עצות מהשרשור הזה, בדרך כלל עדיף להחזיק דברים פיזיים כמו בית או מניות בחברות שאתה חושב שמייצרות מוצרים טובים, מאשר דולרים כשהאינפלציה גבוהה". עם זאת הוא אמר, "אני עדיין מחזיק ולא אמכור את הביטקוין, האת'ריום או הדוג'קוין שלי".
בכל אופן, הנקודה החשובה שמאסק רצה למסור היא שנכסים פיזיים הם בדרך כלל ההשקעה הבטוחה ביותר בתקופות של אינפלציה גבוהה. ההודעה הזו שמגיעה ממיליארדר שמאמין בעולמות הקריפטו ואף קידם באופן מאסיבי את מטבע הדוג'קוין, אומרת הרבה.
 
עם החדשות הבלתי צפויות על עלייה של 8.6% במדד המחירים לצרכן באמריקה לחודש מאי, לאחר שנתוני אפריל הצביעו על כך שהאינפלציה מתחילה להתקרר, זה הופך יותר ויותר חשוב למשקיעים לשקול לגוון את התיקים שלהם בנכסים פיזיים. להלן שלושה תחומים שהיטיבו באופן עקבי בתקופות של אינפלציה גבוהה:
נדל"ן
בעוד מאסק התייחס לבעלות על בית, נדל"ן, באופן כללי, מתפקד טוב עבור משקיעים במהלך שנים של אינפלציה גבוהה. ספציפית, בתים צמודי קרקע, רב משפחתיים, אחסון ואדמות חקלאיות. רכישת נכס היא אולי לא האפשרות הישימה ביותר עבור רוב המשקיעים כרגע, אבל למרבה המזל יש אפשרויות זמינות לקנות מניות של נדל"ן מפוצל.
משקיעים יכולים לקנות מניות של נכסים להשכרה, וישנן גם קרנות נדל"ן עם השקעות מינימום נמוכות המציעות חשיפה לתיק מגוון של נכסים, לרבות השכרות חד משפחתיות, רב משפחתיות ומסחריות.
 
אומנות גבוהה
אמנות הייתה שיטה פופולרית להחזקת עושר במשך דורות, וזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא עמדה בביצועים טובים יותר מה-S&P 500 ב-25 השנים האחרונות, ומתחזקת בשיעור ממוצע של 23.2% בשנים שבהן האינפלציה היא לפחות 3%.
השקעה מסוג זה בדרך כלל זמינה רק לעשירים במיוחד. עם זאת, למשקיעים קמעונאיים יש כעת אפשרויות לקנות מניות של יצירות יקרות ערך או להשקיע בקרנות אמנות.
יַיִן
מדד Liv-ex Fine Wine 1000 הציג ביצועים טובים למדי השנה, כאשר האינפלציה זינקה. המדד, שעוקב אחר 1,000 יינות מכל העולם, עלה ב-10.3% מהשנה עד היום וב-25.6% ב-12 החודשים האחרונים.
משקיעים קמעונאיים קיבלו גישה לשוק זה על ידי רכישת חלקים של אוספי יין, כמו גם על ידי קנייה ומכירה של בקבוקים בודדים באמצעות פלטפורמות השקעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת פרסומת, נו באמת
    עידן 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיי לפמפם לנו נדל"ן
    סגור
  • 1.
    עובד על כולם
    שלמה 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבר ראינו את מאסק עושה את זה.. קנה ביטקוין, אמר שטסלה יקבלו ביטקוין, מכר את כל הביטקוין אחרי שהמחיר עלה והתחרט בנוגע לטסלה. לא אתפלא אם גם כאן הוא יגרום לעלייה של מחירים ואז ימכור נכסים/מניות
    סגור
  • דוגקוין
    אבי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הריץ עם שמועות את הדוגקויין אלפי אחוזים תוך חצי שנה עד 0.75 דולר וצחק על כולם בדרך אל הבנק .החזיר את המטבע לקרקעית .הונאת ענק של מטבעות הקריפטו
    סגור