כסף וצרכנות

שובר שיאים: כמה מיליונים שילמו על ארוחה עם באפט?

19 מיליון דולר - זה סכום השיא שהוצע במכירה הפומבית השנתית עבור ארוחת צהריים משותפת עם המיליארדר וורן באפט. הסכום יוקדש לתרומה לנזקקים
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום טוויטר/ AppleInsider)
19 מיליון דולר זה סכום העתק שהציע אתמול אדם אלמוני עבור הזכות לסעוד צהרים עם המיליארדר וורן באפט, במכירה הפומבית השנתית שמקיים מי שנחשב לאיש החמישי בעולם. כך דווח היום (שבת) בסוכנות הידיעות רויטרס.
הכנסות המכירה הפומבית שמתקיימת זו השנה ה-21, מוקדשות ל"גלייד"- ארגון ללא מטרות רווח המסייע לנזקקים, חסרי בית ולמכורים לאלכוהול וסמים, באמצעות תכניות שיקום שונות.
 
לפי הפרסום, מדובר בהצעה הגבוהה ביותר שניתנה מבין כלל המכירות שהתקיימו עד כה, וכן שבירה של השיא מהמכירה האחרונה שהתקיימה ב- 2019, אז הציע יזם הקריפטו ג'סטין סאן סכום קטן בהרבה של כ- 4.75 מיליון דולר. כמו כן צוין כי הארוחה המדוברת אף היוותה את הפריט היקר ביותר למטרות צדקה שנמכר ב"איביי", הפלטפורמה ששימשה למכירה. זאת כאשר לפי פלטפורמת המכירות האינטרנטית, ארוחת הצהריים הראשונה עם המיליארדר נמכרה בעבור 25 אלף דולר בלבד.
 
באפט שכבר נמצא בעשור התשיעי לחייו ומכהן כיו"ר ומנכ"ל חברת האחזקות " ברקשייר התאוויי", גייס במהלך השנים למעלה מ-53 מיליון דולר עבור ארגון הצדקה. בהודעה מטעמו שפורסמה בכלי תקשורת שונים, הוא מסר : " נפגשתי עם הרבה אנשים מעניינים מכל רחבי העולם, המאפיין האוניברסלי האחד שמשותף לכולם הוא שהם הרגישו שהכסף ילך למטרה טובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה