כסף וצרכנות

הריקול של שטראוס נמשך: מתי השוקולדים יחזרו למדפים?

אחרי ששטראוס הודיעה על ריקול למוצרי השוקולד שלה בעקבות הימצאות סלמונלה בחלק מהמוצרים, הם עדיין לא חזרו למדפים. גורמים במפעל בנוף הגליל טענו כי המפעל עדיין נמצא בתהליך של ניקוי וכי הם ניצלו את ההזדמנות להקדים שיפוצים. אז מתי השוקולדים יחזרו ובכמה הנזק מוערך?
מערכת ice |  3
שטראוס (צילום פלאש 90/ דוד כהן, pixabay)
אחרי שחברת שטראוס-עלית הודיעה על ריקול למוצרי השוקולד שלה בעקבות הימצאות סלמונלה לפני כחודשיים, השוקולדים המפורסמים, ביניהם שוקולד פרה, חטיפי פסק זמן, טעמי, כיף כף, מיני עדשים וחטיפים נוספים ירדו מהמדפים ועדיין לא חזרו אליהם.
ב-N12 פרסמו כי גורמים במפעל של שטראוס בנוף הגליל טענו כי המפעל עדיין נמצא בתהליך של ניקוי. בנוסף, בשטראוס ניצלו את ההזדמנות כדי להקדים שיפוצים שהיו אמורים להיערך בעתיד ואחד הגורמים שם טען כי "משרד הבריאות הקציב לעניין שלושה חודשים ואנחנו עדיין בטווח הזמנים".
 
אלא שגם כאשר משרד הבריאות יאשר לפתוח מחדש את המפעל, הוא לא יחזור לפעילות מלאה בבת אחת. לאחר הפתיחה צפויה תקופת הרצה שבה יוודאו בחברה שכל הקווים עובדים כמו שצריך והמוצרים תקינים גם מבחינה בריאותית וגם מבחינת איכות המוצר. רק אז יוחלט איזה מוצר ישוב קודם למדפים.
בעקבות הריקול שטראוס חטפה לא רק מכה תדמיתית קשה, אלא גם מכה כלכלית לא פשוטה, כאשר ההערכה היא שצפויה פגיעה משמעותית ברווח הנקי של החברה לשנת 2022 בהיקף של 170-230 מיליוני שקלים.
 
מחברת שטראוס נמסר: "החזרת מפעל לייצור הוא תהליך מורכב הכולל בין היתר ניקיונות, שיפוצים והשקעות חדשות. החזרה לייצור עצמה תתבצע באופן הדרגתי בהתאם לתוצאות תכנית הרצה. שטראוס היא חברה ציבורית, ובהתאם לכך תעדכן בכל התפתחות מהותית".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עברתי לוורד הגליל ומיובאים. לא צריך עוד שטראוס/עלית
    עגהא 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה תגלה שאין לה הרבה קונים
    סגור
  • השוקולד של ורד הגליל נהדר!
    ליה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר טעים מהשוקולדים של עלית.
    סגור
  • 1.
    זה מפעל שמייצר סוכרים ושומנים בשפע לבריאות הציבור (ל"ת)
    ביבי סתכל לי בעיניים 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור