כסף וצרכנות

לאן נעלמו קרטוני החלב של תנובה? "מחסור של 30%"

קרטוני החלב של תנובה נעלמים מהמדפים וברשתות השיווק טוענים: "יש מחסור של כ-30% בשבוע האחרון". בחברה אישרו: "יש מחסור בעובדים בשל גל הקורונה הנוכחי"
מערכת ice | 
קרטוני חלב תנובה (צילום תנובה)
גם אתם שמתם לב למחסור גדול של חלב תנובה בקרטונים על המדפים בתקופה האחרונה? בענף טוענים כי לחברה יש מחסור בעובדים, ושהיא מייצרת פחות מדי קרטוני חלב 1 ליטר. מבחינת השקיות וחלב ב-2 ליטר אין שום בעיה, אך נדמה שהצרכנים הישראלים מעדיפים לצרוך את החלב שלהם בקרטונים של ליטר.
בקרטוני חלב במחיר מפוקח של מחלבות אחרות (טרה, מותג פרטי), נראה שאין שום מחסור, אך תנובה זה המותג הפופולרי ביותר בחלב בישראל. באחת הרשתות אישרו את הדברים ל-YNET: "יש מחסור של כ-30% בשבוע האחרון". ברשת אחרת אמרו: "אין לנו מספיק סחורה כבר כמה ימים", וברשת נוספת אמרו: "היה מחסור בסופ"ש, אבל עכשיו מספקים כרגיל".
 
מתנובה נמסר בתגובה: "אנו חווים ביקושים גבוהים מהרגיל לחלב בקרטון 1 ליטר. תנובה עושה כל שביכולתה על מנת לספק את הביקושים תחת מגבלת מחסור בעובדים בשל גל הקורונה הנוכחי. תנובה עובדת סביב השעון ומעריכה שבימים הקרובים תצליח לענות על הביקושים".
 
ב-1 ביולי מחיר המטרה של החלב (מחירו בשער הרפת) צפוי לעלות בכ-12% מ-2.15 שקלים ל-2.4 שקלים לליטר. מדובר בהתייקרות דרמטית ולא אופיינית, לאור ההתייקרות במחירי תערובות המזון לבהמות בעולם בשל המלחמה באוקראינה וייתכן כי המחסור מושפע מהסיבה הזאת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה