כסף וצרכנות

הסכם נוסף בין יוון לישראל: זה שיתוף הפעולה החדש

מזכר כוונות בנושא שיתוף פעולה בתחום התחרות נחתם בין רשות התחרות הישראלית לבין נציבות התחרות היוונית. מעמד החתימה נערך בחודש שעבר בפריז
מערכת ice | 
מיכל כהן הממונה על התחרות (צילום אוניברסיטת חיפה)
הממונה על התחרות, מיכל כהן, חתמה על מזכר כוונות בילטראלי בין רשות התחרות לבין נציבות התחרות היוונית, בנושא שיתוף פעולה בין השתיים בתחום התחרות. הממונה חתמה על מזכר הכוונות כחלק ממערך היחסים הבינלאומיים של רשות התחרות וכחלק ממאמצי הרשות המתמשכים לחיזוק ולפיתוח נוכחות הרשות בזירה הבינלאומית, לצד שימור וקידום שיתופי הפעולה הענפים של הרשות עם מקבילותיה, רשויות תחרות בעולם.
מזכר הכוונות עתיד לחזק את שיתוף הפעולה בין רשות התחרות לבין נציבות התחרות היוונית, בין היתר באמצעות עדכונים הדדיים בנוגע להתפתחויות חקיקה, החלטות והליכי אכיפה, כמו גם שיתוף ידע ויישום פרויקטים משותפים. 
הממונה על התחרות, מיכל כהן, ונשיא נציבות התחרות היוונית, איוניס ליאוניס, חתמו על מזכר הכוונות בפריז, צרפת.
 
במועד זה, הממונה ונציגי רשות התחרות לקחו חלק בדיוני שבוע התחרות של הOECD בפריז, שנערך פיסית בפעם הראשונה מזה שנתיים. במסגרת זו נפגשו נציגי רשות התחרות עם מקביליהם במגוון רשויות תחרות בעולם, ולקחו חלק בדיוני עומק אקטואליים בנושא מדיניות תחרות ואכיפה. במהלך הדיונים רשות התחרות הציגה נייר עמדה שהתייחס למחקר רשות התחרות על אפליקציות תשלום, במסגרת דיון על מושג כוח השוק בשווקים דיגיטאליים. כן הגישה הרשות לOECD נייר עמדה ביחס לדיון בנושא סעדי ביניים בחקירת עבירות על חוק התחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה