נדל"ן ותשתיות

רשות התחרות אישרה וקבוצת עזריאלי ברכישת ענק באילת

סופית: רשות התחרות אישרה את העסקה שנחתמה בחודש אוקטובר האחרון, לפיה עזריאלי תשתלט על 100% מהקניון הישן יותר מבין השניים בעיר הדרומית, תמורת 1.3 מיליארד שקל
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן עזריאלי)
עכשיו זה סופי: רשות התחרות הודיעה כי היא מאשרת את רכישת קניון מול הים באילת על ידי קבוצת עזריאלי, שתשתלט על 100% מהקניון הישן יותר בעיר הדרומית תמורת סכום של 1.3 מיליארד שקל. מדובר על קניון בשטח של 19 אלף מ"ר. 
מרשות התחרות נמסר כי: "בדיקת המיזוג העלתה כי הקניונים של עזריאלי אינם מתחרים בקניונים בעיר אילת לאור הריחוק הגיאוגרפי של הקניונים בבעלות עזריאלי. עם זאת נבדק החשש שמא הוספת קניון מול הים לפורטפוליו של קניוני עזריאלי תאפשר לה ליהנות מתנאי התקשרות מועדפים (לדוגמה, שכ"ד גבוה יותר) מקמעונאים אשר שוכרים במספר קניונים במקביל ("השוכרים")".
"כמו כן נבדק החשש שהמיזוג יאפשר לעזריאלי לקבוע בהסכמי השכירות התניות שיפגעו בקניונים מתחרים. לאחר בחינה מעמיקה החליטה הממונה לאשר את המיזוג, משלא העלה חשש משמעותי לפגיעה בתחרות".
"בדיקת הממונה העלתה כי קניון מול הים הוא מרכז מסחרי משמעותי באזור אילת. למרות זאת הופג החשש שמא בעקבות המיזוג יורעו תנאי השכירות של שוכרים המפעילים חנויות בקניון מול ים ובקניונים אחרים של עזריאלי. בפרט, גם אם עזריאלי יכולה להציע הסכם כולל על קניון מול הים וקניונים נוספים בבעלותה, לא נמצא כי הסכם כולל עלול להרע את תנאי השכירות לעומת ניהול מו"מ על תנאי השכירות בקניון מול הים בנפרד מקניונים אחרים של עזריאלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה