שיווק ופרסום

תפוזינה משתלטת על עזריאלי: זה הפרויקט שמשיקה

תפוזינה מצטרפת לפרויקטים המיוחדים שמתפרסמים לקראת יום האישה, ומשתלטת על מסך הפרסום הכי גדול בתל אביב, במטרה לשים דגש על השינוי החשוב שנעשה בתחום הפרסום מאז שנות ה-90
מערכת ice | 
תפוזינה (צילום מקאן)
תפוזינה מצדיעה ליום האישה ולראשונה יוצאת במהלך כמחווה להעצמה נשית על גבי מסך הפרסום הגדול במדינה, המסך שמוצב על גבי עזריאלי בצומת המרכזית ביותר בתל אביב.
במהלך כל יום האישה, ה-8.3, יוקרן סרטון מיוחד של תפוזינה, המציג את השינוי שנעשה בחברה בכלל ובמותג בפרט מנערת תפוזינה של שנות ה-90 ועד נערת תפוזינה של היום, 2022.
 
בתפוזינה לא ציינו  את עלות המהלך, אך מסרו כי היקף הפרסום השנתי של תפוזינה עומד על חמישה מיליון שקלים. החברה השיקה לפני כשנה את אחד הקמפיינים הזכורים תחת הסלוגן, "תפוזינה - זה מה שבא לי", בכיכובה של ליהי קורנובסקי, הפרזנטורית של המותג.
 

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה:  "במבט לאחור אל עבר שנות ה-90 ובטח בעיניים של שנת 2022, הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו אז בצורה מאוד סקסיסטית. מאז ועד היום נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שהשאירו מאחור את אותו דימוי תוך שמירה על מסרים וערכים של ביטחון, נשיות, עצמאיות ואת השיא הביאה תפוזינה בשנה האחרונה בקמפיין בכיכובה של ליהי קורנובסקי תחת המסר "זה מה שבא לי". במילים אחרות – התקדמנו. וזה בדיוק המסר אותו חשוב לנו לתקשר לקראת יום האישה 2022."
במסגרת המהלך, יעלה כאמור שילוט דיגיטלי מהבולטים בישראל עם סרטון שיציג את השינוי שנעשה במותג מ-1994 לעומת היום. כשכל המהלך ייחתם במסר: "יום האישה שעושה מה שבא לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה