שיווק ופרסום

ליאור רז או תפוזינה? אתם הכרעתם: זו פרסומת השנה

מבין עשרות קמפיינים שיצאו השנה במדיה השונים, בחרנו שישה מועמדים לפרסומת השנה, אתם בחרתם מתוכם את הפרסומת האהובה ביותר לשנת 2021, זו הפרסומת שזכתה לרוב המכריע
שירה יום טוב | 
סקר פרסומת השנה של ice (צילום unsplash)
בתום הצבעה צמודה בין ששת הקמפיינים המועמדים לפרסומת השנה,, סקר ice חושף את המהלך שהכי אהבתם בשנה החולפת. מערכת ice בחרה את הפרסומות הבולטות של שנת 2021, אלה שהציגו את הבריפים הכי טובים, הצחיקו אותנו, נתקעו לנו בראש, ואף עוררו סערה. מבין עשרות קמפיינים שעלו השנה במדיה השונים, בחרנו את המועמדות הסופיות לתואר פרסומת השנה של ice.
הקמפיין הזוכה, הוא החדש של ביטוח ישיר עם ליאור רז, שהחליף את היוני הוותיקות אחרי עשור. נציין כי לאורך תקופת ההצבעה, הוביל לפרקים קמפיין תפוזינה "זה מה שבא לי", אך בסופו של דבר, ביטוח ישיר הכריע את ההצבעה עם 39% מסך ההצבעות. אל המקום השני הגיעה תפוזינה עם עם 32% מסך ההצבעות בסקר, בזק וכוכבי קופה ראשית במקום השלישי עם 12%, יס עם נועה קירל ולונאי השיגה 10% והגיעה למקום הרביעי, 
 
עם עשרות מצביעים הגיעה הפרומת של סלקום עם תמיר בר ל-4%, והקמפיין של הוט עם שני הטאלנטים הבינלאומיים רונאלדו וגל גדות, קיבלו רק 3% מסך ההצבעות ולמעשה הגיעו למקום השישי והאחרון.
השנה התרחש מהלך של אחד לעשור, במלוא מובן המילה: ביטוח ישיר יצאה במיתוג חדש וקמפיין חדש אחרי שתקציב החברה עבר למשרד הפרסום מקאן. בהזדמנות הזאת נפרדו בחברה מהיונים יוני ויונה שבמשך כמעט עשור היו הפרזנטורים (כשמאחוריהם טל פרידמן ואלי פיניש). מי שירש את תפקיד הפרזנטור הוא כוכב ויוצר פאודה ליאור רז. כאן המקום להודות שהיינו סקפטיים לגבי יכולת ההתעלות מעל ארסנל הקמפיינים המעולה של יוני ויונה, אבל זה קרה והרבה מעל הציפיות. קשה שלא להזדהות ולהיקרע מצחוק מהקמפיין החדש, שמתהדר בנוסף באחד מתקציבי המהלך הגבוהים שאירחנו בשנה האחרונה. לרגל המהלך החדש ביקשנו ממקאן להשלים לנו את תמונת הקריאייטיב של המהלך.
דבר המשרד 
לאחר הזכייה במכרז ביטוח ישיר, ואחרי החגיגות, האלכוהול, המסיבות ופרצי ההתרגשות הבלתי נשלטים (או כמו שאנחנו קוראים לזה – יום שלישי), התכנסנו לעבוד על שפה חדשה למותג כשאנחנו מודעים לסקרנות ולכך שכל בן אדם ברחוב שואל את עצמו "מי יחליף את היונים?! אני לא עומד בזה יותר!!"
רצינו ללכת על תובנה אמיתית שנוגעת בצרכן ב-2 מוקדים עיקריים: רגע סגירת הביטוח והרגע שהוא צריך את הביטוח והפיצוח הגיע מההבנה שאנחנו לא באמת אותו בן אדם במצבים האלה, כשאנחנו סוגרים ביטוח מה שמעניין אותנו זה מחיר זול ולא מה אנחנו מקבלים במחיר הזה ובגדול אנחנו משחקים אותה במעמד הזה ליאור רז שאוכל טמבון לארוחת בוקר.
כי אחרי הכל "ביטוח זה ביטוח" לא? אז זהו שלא. כי כשאנחנו צריכים את הביטוח זה בדיוק הרגע שאנחנו רוצים שחברת הביטוח שלנו תדאג להכל, תהיה זמינה עבורנו בכל שעה ולדעת שאנחנו יכולים לסמוך עליה.
עכשיו מה נהדר? שבביטוח ישיר מקבלים מעטפת ביטוח מלאה עם מגוון שירותים מתקדמים 24/7 ומשלמים על כל הטוב הזה אותו דבר!
סיפור מבניית הקמפיין
אף יונה לא נפגעה במהלך הצילומים
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
להגיד לליאור רז בסצנה של משיכת החבל שיתן גם להם לנצח פעם אחת כדי שיצאו בהרגשה טובה. לא נעים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אבא איפה אמא? לא לא אל תגיד לה כלום"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
עוד משלב המכרז הרגשנו חיבור אמיתי עם הלקוח ובאמת כבר מהרגע הראשון בעבודה על הקמפיין. הכל זרם והתקדם בצורה מושלמת בכל הגזרות.

 
קרדיטים
לקוח : ביטוח ישיר
משרד פרסום: מקאן ת"א
מנכ"לית: אתי עבדי
סמנכ"ל לקוחות: שני שאול ונגוש
מנהלת קראייטיב ראשית: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל
צוות קראייטיב: מל כספי, קובי לביא, כפיר פרץ
ניהול לקוח: טל אלקובי, רותם פירני
אסטרטגיה: עופר ברנר, שלומי נחמיאס
הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורגמן
במאי: רני כרמלי
צלם: טובי הורכשטיין
חברת הפקה: אוג הפקות
מפיקה: גלעד שניידר, ג'ולי זרוג
בית פוסט: סנובול
טאלנט: ליאור רז
ביטוח ישיר
מנכ"ל: קובי הבר
סמנכ"לית שיווק: מרב קליפר-פרץ
מנהלת שיווק: ורד ברזילי
מנהלת פרסום: רותם מזרחי

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה