השוק

רשות התחרות פשטה על ביתו של צבי ויליגר; ויליפוד לא קנתה מניות שופרסל

רשות התחרות פשטה היום פשיטה נוספת על משרדי ויליפוד וזאת לאחר שבמהלך החג ערכה פשיטה נוספת בביתו הפרטי; שתי הפשיטות נגעו לחשדות לתיאום מחירים בין יבואני המזון ואינו קשור בשום מקרה לשמועות הלא נכונות על רכישת מניות שופרסל
ניצן כהן | 
צביקה ויליגר (צילום אלעד גוטמן)
רשות התחרות פשטה היום פעם נוספת על משרדי ויליפוד. הפשיטה כמו גם זו הקודמת שנערכה במהלך החג על ביתו הפרטי, נוגעת לחקירה בחשדות לתיאום מחירים בין יבואנים של מזון. בכל מקרה ויליפוד מכחישה שמועות לא נכונות שנפוצו בימים האחרונים בשוק ההון לפיהן רכשה מניות שופרסל.
נזכיר כי רשות התחרות מנהלת מזה זמן חקירה נגד רשתות המזון ויבואני המזון בחשדות לתיאומי מחירים בין כולם במטרה שלא להביא לירידה במחירים. תיאום כזה, ככל שהיה ויוכח שהיה, הוא חמור מאוד ועלול להביא לכתבי אישום פליליים. 
 
מעבר לחומרת התיאום עצמו - ככל שהיה, הרי שתיאום מסוג זה גורם למחירי המזון שלא לרדת ולמעשה לא להביא לידי ביטוי את יתרונות היבוא ואת יתרונות התחרות העמוקה שיכולה להיות בעולם קמעונאות ויבוא המזון.
נציין שוב, כי החקירה בעיצומה וככל הידוע יש בה התקדמות שאפשרה לרשות התחרות להתקדם בחקירה ולבצע פשיטות נוספות. על פי רוב, אם חקירה אינה מניבה די ראיות לביצוע עבירה הרי שהרשות החוקרת אינה ממשיכה בה אולם ככל שיש ראיות או ראשיתן של ראיות הרי שיש צורך בביצוע פעולות חקירה נוספות שכוללות, בין היתר, פשיטות ותפיסת מסמכים ו/ או כל דבר אחר שיכול לסייע לחקירה.
יחד עם זאת, נדגיש כי מדובר בחקירה שעדיין מתנהלת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה