כסף וצרכנות

אחרי רמי לוי: זו הרשת שתספוג את עליית המחירים

אחרי שרמי לוי החליט לספוג את מחירי הלחם שיעלו בצורה משמעותית ביום ראשון, גם רשת ויקטורי הצטרפה למהלך: "הלחם זה הדבר היחיד שנמצא על שולחנם של משפחות מעוטות יכולת"
מערכת ice | 
רמי לוי אייל רביד ויקטורי (צילום יונתן זינדל פלאש 90 מגמה אימג'ס)
מחירי הלחם בפיקוח בישראל יעלו בצורה דרמטית ביום ראשון הקרוב, כאשר מי שהחליט לא לתת לכך יד ולספוג בעצמו את התייקרות מחירי הלחם הוא רמי לוי, בעל רשת "שיווק השקמה". היום (שישי) גם רשת ויקטורי הודיעה שהיא מצטרפת למהלך של לוי.
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד, אמר: "רשת ויקטורי לא תיתן את ידה לעליות מחירי הלחם המפוקח. אנו נמצאים במשבר עולמי אך עלינו להבחין בין מוצרי ייסוד בסיסים שלעיתים הם הדבר היחיד שנמצא על שולחנם של משפחות מעוטות יכולת לבין מוצרי שהם בגדר מותרות". 
 
רביד הוסיף: "אנו צריכים לשלב ידיים במאבק זה על מנת לדאוג לביטחון תזונתי לכל תושבי המדינה. הרשת נמצאת בשיח אל מול הגורמים הרלוונטיים בממשלה ובשלב זה, מחירי הלחם המפוקח ברשת ויקטורי לא יעלו".
 
כזכור, ראש הממשלה יאיר לפיד פנה  ליועצת המשפטית לממשלה לכנס דיון דחוף ביום ראשון בעקבות עליית מחירי הלחם. לפיד ערך התייעצויות על עליית מחירי הלחם שנגרמו ממשבר החיטה בעקבות המלחמה באוקראינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה