כסף וצרכנות

עוקץ חדש נחשף: כך גבו מקשישים עשרות אלפי שקלים ללא ידיעתם

חברת שירותי תקשורת רשמה לשירותה עשרות קשישים ועולים חדשים, שאותם החתימה ללא ידיעתם על הלוואה. הכסף שהולווה - הגיע לחברה, והקשישים קיבלו את החשבון
מערכת ice | 
שיחות לקשישים (צילום freepik)
ספקית הטלוויזיה והאינטרנט rest-tv, הפונה בעיקר לקהל דוברי הרוסית, כבר חטפה בעבר האשמות על עוקץ וגביית כספים ללא נתינת תמורה. כיום נחשף עוקץ נוסף שהחברה ביצעה בקשישים, והפעם הוא עלה רמה, כאשר החברה מחתימה את הלקוחות על הלוואה שתישאר איתם שנים קדימה.
בתחקיר של מגיש "הכל כלול" ברשת 13, אריק וייס, נחשף היום (שני), כי החברה מחתימה את הלקוחות על הלוואה שכספיה הולכים ישירות לחשבון של החברה. ריטה קוקלין, שעל שם סבתה נרשמה הלוואה ללא ידיעתה, סיפרה לחדשות 13 כיצד סבתא שלה חשבה שהיא נרשמת לשירותי טלוויזיה ברוסית, וכאשר טכנאי ההתקנה הגיע אליה הביתה, הוא החתים אותה ללא ידיעתה על הלוואה.
 
באיזו חברה רשומה ההלוואה? "טריא - פתרונות פיננסיים", חברת אשראי חוץ בנקאית. אותה קשישה חתומה כעת על התחייבות בגובה 10,000 שקל, עם ריבית של יותר מ-7%, וגם על דמי הקמה. על כל הסיפור הזה היא ידעה רק לאחר כמה חודשים, כשפתאום נשלחה אליה דרישת תשלום.
 
במשך החודשים הללו התגלו עוד ועוד מקרים של קשישים ועולים חדשים שהוחתמו ללא ידיעתם על הלוואות באלפי שקלים. העיתונאי אריק וייס הגיע למשרדי חברת טריא והמנכ"ל אמר כי אכן בוצעה הונאה ע"י אנשי המכירות, של רסט-טיוי, והם נמצאים מולם בהליכים משפטיים. "כל מי שרימו אותו, לא ישלם ואנחנו נטפל בזה. כל אותם קשישים יכולים להיות רגועים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה