כסף וצרכנות

גיא לרר והצל במחאה משותפת: "כמה פראיירים אנחנו?"

מגיש הצינור מקבל חיזוק מהראפר: "מה ימשיכו לעשוק אותנו? כמה נמשיך לשתוק ? לפני חצי שנה הורדנו את אסם לבירכיים ועצרנו את עליית המחירים עם מחאת הפסטה וכששאר החברות ראו את הנזק שספגו אסם כולם עצרו את העליה ועכשיו בשקט בשקט חברת הענק דיפלומט מעלה שוב מחירים למרות שיש להם ריווחי שיא"
מערכת ice |  4
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)
הצל, יואב אליאסי, מצטרף למחאה שמוביל גיא לרר מגיש 'הצינור' נגד עליית מחירי הטונה של דיפלומט. הפעיל החברתי והראפר העלה לאינסטגרם שלו שמונה מאות אלפי עוקבים את תמונתו אוחז בקופסת טונה לצד המסרים ששיגר.
הצל כתב: "כמה פראיירים אנחנו? כמה ימשיכו לעשוק אותנו ? כמה נמשיך לשתוק? לפני חצי שנה הורדנו את אסם לבירכיים ועצרנו את עליית המחירים עם מחאת הפסטה וכששאר החברות ראו את הנזק שספגו אסם כולם עצרו את העליה".
 
עוד כתב: "ועכשיו בשקט בשקט חברת הענק דיפלומט מעלה שוב מחירים למרות שיש להם ריווחי שיא לדוגמא הטונה: הטונה של החמדנים מדיפלומט סטארקיסט 8.90 ל160 גרם, לעומת הטונה של ויליפוד 5.30 ל160 גרם, הבדל משמעותי לאותו מוצר בדיוק. מספיק להיות פראיירים מי שמעלה מחירים אנחנו לא קונים. תשתפו בכל הכוח. מספיק להיות פראיירים!".
 
לרר עצמו צייץ בנוגע למחאת הטונה: "ברור, אחינו הטבעוניים, הסביבתיים, האקו-ימיים, שבין ההחלטה לא לצרוך את סטארקיסט וכן את וילי פוד אפשר גם להתפשר על לא לאכול טונה בכלל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ 13 מקדם שוב את נציגי הפשיזם בישראל (ל"ת)
    anj 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אין קשר ל13. האתר הפח הזה סתם הדביק אותם ביחד. (ל"ת)
    צחי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    הצל סתם לא אוהב את התחרות של האומן המתחרה - טונה :) (ל"ת)
    אסף 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    רכשתי את העונה של ויליפוד למרות
    יואל 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהייתי רגיל לסטארקידס וחייב להגיד לכם שזה מצויין, ואין שום צורך לשלם כמעט פי שתיים לחברה שבא לעשוק אותנו רק בגלל שהם יכולים. ומעניין לעניין באותו עניין, שאפו לבעלים של ויליפוד שהכריז שהוא לא יעלה מחירים על כלום בתקופה הקרובה והוא סופג את העליות על החברה למרות שהרווחים שלו ירדו בגלל זה. ה לבד מספיק סיבה בשבילי להשתדל לרכוש את מוצרי ויליפוד על פני החברות העושקות
    סגור