כסף וצרכנות

רכשו כרטיסים לעומר אדם ואייל גולן - ונעקצו באלפי שקלים

מאות אנשים שרכשו כרטיסים להופעות מוזיקה, בין היתר של אייל גולן ועומר אדם, ולמשחקי כדורגל של מכבי חיפה ופ.ס.ז', נעקצו על ידי חבורת צעירים בשנות ה-20 לחייהם מבית שאן שנעצרה בסכומים כוללים של מאות אלפי שקלים. כך פעלה היטה
מערכת ice | 
עומר אדם ואייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
מאות אנשים שרכשו כרטיסים להופעות של המוסיקאים אייל גולן, קולדפליי, עומר אדם, אביתר בנאי, עדן חסון, עדן בן זקן, משינה וגם למשחקי הכדורגל של קבוצות מכבי חיפה ופאריס סן ז'רמן שנערכו בארץ שילמו מאות ואף אלפי שקלים, אך לתדהמתם הרבה הם גילו שנעקצו וקיבלו כרטיסים מזויפים, כך פורסם היום (רביעי) ב"מאקו" על ידי שמעון איפרגן.
המשטרה עצרה רשת של שבעה צעירים מבית שאן בשנות העשרים לחייהם, בחשד שפתחו פרופילים מזויפים ברשתות החברתיות בהם הציגו עצמם כמתמחים במכירת כרטיסים למופעים ומשחקי כדורגל בארץ ובעולם. חברי הרשת נהגו לרכוש כרטיסים מקוריים ולמכור אותם כמה פעמים לרוכשים. 
 
אותם צעירים ביקשו מהרוכשים למסור להם קוד למשיכת כסף בבנקומט ללא צורך בכרטיס אשראי, כמו גם העברות באפליקציית "ביט". "הגעתי להופעה של אייל גולן ובכניסה אמרו לי שהכרטיס לא תקין, שמישהו אחר נכנס עם הכרטיס הזה", סיפר אחד המתלוננים.
 
מתברר שהכרטיס המקורי נמכר עשרות פעמים לאנשים שונים. חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז יחד עם חוקרי תחנת משטרת רחובות פתחו בחקירה. עד כה נגבו מעל 70 תלונות מאנשים שנעקצו במאות אלפי שקלים. מעצרם של ארבעה חשודים הוארך, בעוד שלושה  חשודים נוספים מחכים לדיון בנושא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה