כסף וצרכנות

ויקטורי מותקפת: "מוריד את הזול מהמדפים לטובת היקרים"

הרשת ספגה ביקורת חריפה ממנכ"ל ויטה פרי גליל: "לשחק אותה רובין הוד על חשבוני, שכחתי את זה מזמן. הוא מוציא את הזול ומשאיר את היקר, זה מאוד פשוט מה שהוא עושה, לא יעשה את זה על חשבוני. הטענה שלו לא הגיונית"
מערכת ice | 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)

לאחר שאייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי יצא בחריפות נגד 'ויטה פרי גליל' והודיע כי הוא לא מאשר את העלאת המחירים הנוספת שדרשה החברה וכי הוא ממליץ לקנות את מוצרי יכין שנותרו על מדפי הרשת, מנכ"ל ויטה אושיק אפרים הגיב הערב (חמישי) בתכנית חיסכון.

אפרים הסביר: "העלנו את המחירים לפני חודשיים באמת באופן מינורי והודענו שנעשה שתי עליות, בחנו לראות מה העלויות עד סיום השנה, הסברנו לרשתות. היינו מספיק הגונים לא להעלות את המחיר ולהשאיר מחירים".
על המתחרים אמר: "מחיר מדף זה מחיר מכירה, אין קשר, כל רשת מחליטה מה היא רוצה לשים על המדף, הוא מוריד אותנו ומשאיר את היקר. ויטה פרי גליל החברה הכי הוגנת במדינה, שקית אפונה שלנו 10 שקלים והמתחרה ב-18, החומוס יותר יקר, איך הוא מיטיב עם הצרכנים".



עוד הוסיף: "הכל בסדר, לא התלוננתי על זה ולשחק אותה רובין הוד על חשבוני, שכחתי את זה מזמן. הוא מוציא את הזול ומשאיר את היקר, זה מאוד פשוט מה שהוא עושה, לא יעשה את זה על חשבוני. הטענה שלו לא הגיונית, אם הוא לא רוצה אותנו על המדף ומעדיף את היקר זה בולשיט, אין בזה שום דבר, זה לא נורמלי".

האם אין ברירה להעלות מחירים? "אנחנו מפסידים כסף במחירים הקודמים, הדלק עלה ואין מי שיספוג, הפחים עלו, אנחנו מגדלים רק בארץ ישראל ויש לזה עלויות. הכל עולה ואנחנו לא יכולים להשאר מאחור עם זה, אנחנו מעסיקים אנשים מכל מקום ובעיקר בצפון, לא מבין מה רוצים מאיתנו, אנחנו המפעל הכי הוגן בארץ ולעשות לנו את זה פשוט נבזות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה