כסף וצרכנות

ויקטורי מודיעה על חרם נגד המותג האהוב: "לא נעלה מחיר"

לטענת אייל רביד, מנכ"ל הרשת, ויטה פרי גליל דרשה שוב להעלות מחירים: "הפעם אמרתי לא. לא אישרתי. לאור זאת, מיום ראשון הקרוב, לצערי, לא תמצאו ברשת ויקטורי את שימורי הירקות ממותג פרי הגליל, לנוחיותכם שימורי ירקות מהמותג יכין"
מערכת ice |  2
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
מנכ"ל רשת ויקטורי, אייל רביד, פנה היום (רביעי) אל לקוחות הרשת במסר חד משמעי בנוגע לעליית מחירים שצפויה במוצרי פרי גליל ומסביר מה הצעדים הבאים של החברה ומה הוא מצפה מהלקוחות לעשות.
רביד כתב: "לקוחות רשת ויקטורי היקרים, רק לפני חודשיים ויקטורי אישרה לספק ויטה פריגליל אישור עלית מחיר בשימורי פרי גליל. אישרנו את העליה בעקבות טענת הספק לעליית חומרי גלם, דלק ותשומות".
 
עוד כתב מנכ"ל הרשת: "לפני שבוע הספק הגיע בשנית עם עלית מחיר נוספת ושוב ב% דו ספרתי. הפעם אמרתי לא. לא אישרתי. לאור זאת, מיום ראשון הקרוב, לצערי, לא תמצאו ברשת ויקטורי את שימורי הירקות ממותג פרי הגליל, לנוחיותכם שימורי ירקות מהמותג יכין".
לסיום כתב רביד: "לא אכנע לדרישות כפולות של עלית מחיר. ויקטורי תמשיך לפעול בכל האמצעים על מנת להיטיב עם לקוחותיה ותעמוד כחומה בצורה אל מול השתוללות המחירים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בירקות הקפואים פרי הגליל הכי זולים
    סמי 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעומת סנפרוסט המושחתים של תנובה, אני קונה שעועית ירוקה בעשרה שקלים, של סנפרוסט מינימום שמונה עשרה ש"ח. אז מה הקטע של ויקטורי? העלה מחירי רסק עגבניות ומוצרים יבשים בכיף לפחות 20 אחוז וכל יום מפמפם לנו שלא מעלה מחירים.
    סגור
  • 1.
    שקרן וחמדן
    מאיר 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל רביד לא מתבייש להיות חזק על מפעל שמעסיק 500 עובדים הפריפריה מפחד מסנפרוסט החזקים קונה קופסת שימורים ב 3 שקלים ומוכר ב 8.5 אז מי עושק את הצרכנים ?
    סגור