טלוויזיה

מנכ"ל ויקטורי למד לקח: רצף של פרגונים לקרן מרציאנו

לאחר שבעבר ענה על כל השאלות של קרן מרציאנו והשאיר אותה ללא מילים בנוק-אאוט, הפעם מנכ"ל ויקטורי אייל רביד בריאיון רך ומעט מתחנף למגישת תכנית חיסכון "את עוזרת לעם ישראל"
מערכת ice |  1
אייל רביד קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש יחצ)
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד, התראיין אתמול (שני) בתכנית חיסכון של קשת 12 בהובלת קרן מרציאנו, בריאיון שמלא בפרגונים לתכניות ולמגישת הטלוויזיה עד כדי כך שהיא הסיבה, לכאורה, לכך שלא העלה מחירים למרות האיומים של חברת דיפלומט
רביד, שמרבה להתראיין בתכנית, לרוב מותקף בשאלות קשות על עליות מחירים כחלק מגל עליות מחירים בארץ. אם בעבר האסטרטגיה של המנכ"ל היה להביא נוק-אאוט למגישת הטלוויזיה ולהשאיר אותה בלי מילים, הפעם המשחק היה שונה לגמרי בריאיון ששיבח את פועלה של מרציאנו, גם אם הדברים נאמרו מעט בהומור עוקצני.
 
בריאיון שנערך על רקע עליות המחירים של דיפלומט שנבלמו, אמר רביד כי "עובדתית, רוב המוצרים ברוב הרשתות לא עלו". מרציאנו שאלה מה אמר בשיחה סגורה בחדר לנציגי דיפלומט שהודיעו לו שהוא חייב להעלות מחיר? והופתעה מהתשובה: "אמרתי להם שלא בא לי להיות בטלוויזיה אצל קרן שיגידו שהעליתי מחיר". על כך השיבה המגישה שאם היא עד כדי כך עוזרת להשיג הנחות שיבואו כולם כל יום.
מנכ"ל ויקטורי לא הסתפק בכך והמשיך: "את עוזרת לעם ישראל, והתכנית עושה את העבודה שלה וכולם מוטרדים ממעיין (פרתי) וכולם מוטרדים קרן ותכנית חיסכון ואף אחד לא רוצה להיות בתכנית".
 
מרציאנו ניסתה בכל זאת לקבל תשובה מה אמר לנציגי דיפלומט שאמרו לו או שאתה מעלה מחירים או שאנחנו מפסיקים להביא לך מוצרים, ועל כך ענה אייל רביד מנכ"ל ויקטורי: "אנחנו מכירים מספיק שנים, לא נראה לי שיש לי פנים של אחד שאפשר לאיים עליו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוקה קולה הבוסים של מרצינו !!! (ל"ת)
    אסף 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור