כסף וצרכנות

חברת החשמל חוטפת שיימינג מעדן פינס: "יצא לי מכל החורים"

הדוגמנית המתינה למעלה משעה למענה מחברת החשמל עד שנאלצה לנתק משלא קיבלה שירות: "ולפרס המוקד החרטטן לשנת 2022, קבלו את חברת החשמל. שאמרו שהתור שלי מגיע עוד 30 דקות ובינתיים נטחנתי כאן עוד 30 דקות אקסטרה"
מערכת ice |  2
חברת החשמל (צילום shutterstock)

עדן פינס שעוברת תקופה סוערת במיוחד בחייה, סבלה היום (רביעי) היום לא מעט בהמתנה לחברת החשמל בטלפון, כאשר העלתה סטוריז בהן התלוננה על השירות שקיבלה, שנמשך למעלה משעה של שיחה והמתנה.

פינס כתבה: "ולפרס המוקד החרטטן לשנת 2022, קבלו את חברת החשמל. שאמרו שהתור שלי מגיע עוד 30 דקות ובינתיים נטחנתי כאן עוד 30 דקות אקסטרה. עם השיר המתנה שלכם שיצא לי מכל החורים".
 



פינס כתבה בסטורי נוסף: "חייב חוק שעד זמן מסוים שמבטיחים לך שיענו לך. או בכלל, הקצבת זמן להמתנה. לא הגיוני שאדם יושב שעה כמו לולב מחכה שיענו לו. לא לחברת החשמל, לא לחברות הטלפונים, לא לעיריות, ולא לאף מוקד שאמור לתת שירות. כמו שאתם מצפים שהאזרחים ישלמו לכם בזמן, אז שיהיה שירות בזמן לדבר הזה. בכללי המדינה הזו חייבת ניעור, זהו עליתם לי".

בהמשך הדוגמנית נשברה ופשוט הפסיקה את השיחה וכתבה: "ניתקתי, לא יודעת אם אני פראיירית שניתקתי או פראיירית ששרפתי שעה שהייתה כישלון מראש. הבטיחו שיחזרו אליי בתוך 3 שעות, בואו נראה אותם".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אכזבה
    רא 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא לדבר על כך שהם גובים סתם עוד 42 שח על מה ולמה?
    סגור
  • 1.
    מי זאת? (ל"ת)
    roni 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור