כסף וצרכנות

שופרסל סוגרת את אחד הסניפים הוותיקים בישראל: מה הסיבה?

בבאר שבע נסגר סניף שופרסל שפעל במשך יותר מ-40 שנה במתחם, כחלק מתוכנית הייעול של הרשת
מערכת ice |  10
רשת שופרסל תביא לסיום עבודתם של מאות עובדים (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורי לנץ)
תושבי שכונה ה' בבאר שבע ממשיכים לסבול. המרכז המסחרי סופג מכה נוספת אחרי סגירת סניף הדואר היחיד בשדרות יעלים בשכונה ה' בבירת הנגב, שאילצה את השכנים לנדוד לסניפים רחוקים ברחבי העיר. אמש (רביעי) נסגר סניף שופרסל שפעל במשך יותר מ-40 שנה במתחם, כחלק מתוכנית הייעול של הרשת.
'שופרסל שלי' בכיכר נקדימון שמוכר בעיר הדרומית יותר כ-'שופרסל הגשר' משלם את מחיר ההאטה הכלכלית של השנה האחרונה. הסניף היה פעיל מאוד במשך עשרות שנים, אבל כעת הוא ייסגר לאור ההתייעלות של הרשת, במסגרתה היא סוגרת סניפים עם פדיונות נמוכים.
 
סוחרים בשדרות יעלים סיפרו ל"מיינט באר שבע והנגב" כי "סגירת סניף הדואר ועתה סגירת שופרסל משפיעה על המסחר וברור שפחות קונים יגיעו, מה שצורם זה סגירת סניף הדואר שמאלץ אותנו לקבל שרות מהסניף המרכזי בשדרות רגר שרחוק מכאן, זה זלזול בתושבים וחוסר התחשבות".
משופרסל נמסר בתגובה לאחר ההחלטה: "הסניף המדובר נסגר במסגרת תוכנית התייעלות שפרסמה החברה. שופרסל מזמינה את תושבי השכונה לקנות במגוון סניפי הרשת בעיר".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא נורא זה שופר סל שלי גם ככה בטח היה יקר שם
    אזרח 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגבי הדואר באמת חבל, זה משמש אזרחים רבים ואת החברה החלשה ביותר, שאין לה פתרונות אחרים. לגבי השופר סל שלי, לא הייתי בסניף הספציפי הזה, אבל אני מניח שהוא היה יקר, כי כל השופר סל שלי הוא בדרך כלל יקר יותר משופר סל דיל. שגם סניפים של שופר דיל גדולים נסגרו לצערי אחד ליד העבודה שלי. דבר נוסף אין היום הרבה יתרון לרשת סופרסל בכלל כי הרבה דברים שהיו המותג הפרטי שלהם לדוגמה החמאה שהיתה מצויינת וגם נאמר עליה רבות בטלוויזיה על איכותה שהיא יותר טובה מכל חמאה אחרת. היא לא קיימת יותר. אז גם כיום לשופר סל יתרון מבחינת מוצרים על פני כל רשת אחרת כמו פעם.
    סגור
  • 7.
    רוצים לדעת מה הסיבה???
    קלאוס שוואב 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סדר עולמי חדש האסון מתקרב ומתקרב
    סגור
  • 6.
    לתגובה מס 1.
    יהודי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה טיפשוט יש במה שכתבת. אם אתה בטלן וחי על חשבון הביטוח לאומי. אז תגיד תודה לשמאל שהקים את הביטוח הסוציאלי שממנו אתה נושם בכלל. מה הקשר שמאל עם חשמל. יוקר. בגירת סניפים? הכל זה בממשלות הליכוד המושחת. תתעורר על עצמך עיוור שכמוך
    סגור
  • 5.
    הם יסגרו גם באיבן גבירול בת"א
    ויקי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מצידי שכולם יסגרו עד הורדת מחירים שאף אזרח עם משכורת ממוצעת בשוק לא יכול לסיים בלי חובות בגלל המחירים. הבת שלי גרה בצפון ספרד אין קשר לסופרים במליון פעם יותר נקיים ויפים ורבע מהמחיר בארץ .בושה מושחתים כולם!
    סגור
  • 4.
    שופרסל
    אבנר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגרה גם את סניף גבעת שמואל שותיק יותר
    סגור
  • תל אביב
    רחל 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופרסל יקרים מאד הכי יקר
    סגור
  • 3.
    שופרסל שלי
    צבי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גם ככה היה יקר שם סניף מיושן לא מושקע צפוף עכשו רמי לוי יפתח שם סניף.
    סגור
  • 2.
    סגירת הדואר יריקה בפרצוף, בכל באר שבע יש 3 סניפים (ל"ת)
    מימ 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    זהירות מפעולות המאפיה השמלאנית
    אברהם יוסף 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תראו את מעשיהם של המאפיה השמלאנית ששולטת בדאר ובסופר מרקטים הם סוגרים את סניפיהם רק בגלל ששר המירחי ביטן שאיים עליהם להוריד מחירים שהם מאוד גבוהים הוא פופקעים על ידם המושחתת כדי לסחוט בדרכם את כספם של התושבים החלשים וכדי שהם יתעשרו על חשבונם יותר מהר.הם סוחתים את הסכום הכסף הקטן שהם מקבלים מהביטוח הלאומי.וזה מה שהם עושים עם חיובי החשמל והמים הגבוהים והמוגזמים שהם גובים בגנבה לאור היום מהתושבים.ואת דרכם המושחתת הזאת חייבים לעצור מיידית על הגנבות שהם גונבים מהציבור.ולהעמידם לדין על שחיתותם
    סגור
  • אתה סתם חמור.מי שמרוקן את
    ויו 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שמרוקן את הקופה ומושחתים וגונבים הם מהממשלה הזאת מי טס עם עשרות מזוודות מה ישהבתוכם? למה לדרעי יש מיליארדים? ומה שיש לאחרים רק אלוהים יודע אתה חסר שכל והשכלה.
    סגור