דיגיטל וטק

הונאת ענק על חשבון שופרסל: מוצר יוקרתי ב-10.5 שקל בלבד?

יוצרי העוקץ מנסים להוציא את פרטיכם האישיים כמו שמכם, כרטיס האשראי שלכם, הקוד ועוד. אם מגיעה אליכם הודעה כזו שמבשרת על הנחה של כמעט 90% לסיר של טפאל, שימו לב. לקוחה מזהירה: "ברגע שנותנים את האשראי, יש 3 הורדות בחודש של הוראות קבע, כמובן שלא מקבלים כלום. חברת האשראי מכירה ומזכה את החשבון"
מערכת ice | 
שופרסל (צילום freepik)
שוב העוקץ המוכר חוזר. פעם נוספת הסירים המוכרים של טפאל, נכללים בתרמית חדשה על חשבון ענקית הקמעונאות שופרסל, כאשר לכאורה הרשת מציעה אותם במחיר הזוי של 10.5 שקל בלבד, אבל כמובן שכמו בלא מעט מקרים מדובר בהונאה כדי לסחוט מכם את הפרטים האישיים.
בדומה לעוקבים אחרים, יוצרי העוקץ מנסים להוציא את פרטיכם האישיים כמו שמכם, כרטיס האשראי שלכם, הקוד ועוד. אם מגיעה אליכם הודעה כזו שמבשרת על הנחה של כמעט 90%, קחו בחשבון שהיא ככל הנראה לא הגיונית כלל. במקרה הנתון, סט הסירים עולה כ-999 שקל בכל מקום.
בתגובות ניתן לזהות שמדובר במשתמשים פיקטיביים שכותבים בצורה מאוד עילגת עם שמות מוזרים: "אני עדיין לא מאמינה שזכיתי בסט מחבתות של טפאל :)) לאחר שזכיתי, מילאתי ​​את כל הנתונים ושילמתי 10 שקלים באתר, יצרה איתי קשר נציג חנות והבהיר את כל פרטי המשלוח. המשלוח לקח 3 ימים, ללא עלויות נוספות) אני מאוד מרוצה, שוב תודה!"
אז משופרסל נמסר באזהרה ללקוחות: "נדגיש כי אין מדובר בפעילות רשמית של שופרסל, אלא בהונאה פרסומית ובהתחזות שמטרתה איסוף מידע ("פישינג") מלקוחות. תלונה הוגשה במשטרה בנושא".
 
עוד מסרו מהרשת לאור הממצאים שהתגלו: "לשמירה על פרטיותכם, הנכם מתבקשים שלא להיכנס לקישור המדובר, לא להזין בו פרטים ולא להפיצו הלאה". כמובן שהודעות רשמיות משופרסל עשויות להגיע אך יש לשים לב.
אגב, זו לא הפעם הראשונה שמתבצעת הונאה שכזו, כאשר לפני שלושה חודשים הרשת יצאה בהודעה חריגה, לפיה קיים ניסיון לבצע מהלך פלילי בשם הרשת באמצעות הודעות וואטסאפ שנועדו למטרות פישינג של האקרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה