השוק

שופרסל עוברת מהפכה: זה מה שיקרה עכשיו לשירות המשלוחים

רשת המזון הקמעונאית המובילה בישראל, התקינה את מערכת SaverOne בחלק מצי המזון הגדול שלה שכולל משאיות משלוחים, המטפלות במשלוח מזון בין המרכזים הלוגיסטיים שלה
כפיר אדר |  7
שופרסל (צילום freepik)
חברת הטכנולוגיה SaverOne העוסקת בהובלת פתרונות בטיחות, הודיעה היום (חמישי) כי שופרסל, רשת המזון הקמעונאית המובילה בישראל, התקינה את מערכת SaverOne בחלק מצי המזון הגדול שלה שכולל משאיות משלוחים, המטפלות במשלוח מזון בין המרכזים הלוגיסטיים שלה.
בשלב הראשון שהוא שלב ניסיון, הושלמה התקנת מערכת SaverOne על קבוצה של 19 משאיות הובלה גדולות מתוך שופרסל, צי משאיות של 150. יתרה מכך, קיים פוטנציאל משמעותי להתקנות נוספות מעבר לצי זה, שכן שופרסל מפעילה צי נוסף של כמאה משאיות קטנות יותר למשלוח מזון עד הבית.
 
מנכ"ל SaverOne מסר בתגובה, "שופרסל היא לקוח דגל חדש וחשוב עבורנו בישראל, ובעקבות הניסיון אנו רואים פוטנציאל להרחיב משמעותית את ההתקנות לשאר הצי שלה, המייצג מאות כלי רכב. למשאיות משלוחים יש אפשרות להיות יותר מועדים לתאונות מהממוצע אם נהגי משלוחים משתמשים בטלפונים שלהם כדי לארגן את עבודתם ולנווט אל יעד המסירה שלהם תוך כדי נהיגה".
עוד הסביר: "לאור הזמן המשמעותי שהנהגים הללו מבלים בדרכים והסתמכות שלהם על הטלפונים שלהם לצורך עבודתם, לטלפונים שלהם יש גם פוטנציאל לגרום להסחת דעת מאפליקציות לא חיוניות בזמן נהיגה. מערכת SaverOne שלנו יכולה לסייע במניעת פעילויות מסיחות דעת שעלולות לגרום לתאונות כגון העברת הודעות, תוך מתן אפשרות לפעילויות שאינן מסיחות דעת כמו ניווט ומשלוחים קרובים. אנו מאמינים שמערכת SaverOne שלנו תעזור שופרסל בסופו של דבר הורידה את שיעורי התאונות של משאיות המשלוחים שלה. התעשייה הזו של משאיות משלוחים היא תחום צמיחה מרכזי, שכן למערכת שלנו יש לא רק את היכולת לעזור בסופו של דבר להציל חיים, אך גם תפחית את הסיכון לעלויות משמעותיות, אובדן מלאי והפרעות לחברות הנשענות על שירותי משלוחים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עושקים עובדים
    גבריאל 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שולחים עובדים פעם בשבוע לחופש בשאר הימים מפחיתים שעות עבודה הנה לכם פטנט כמעט חוקי 142שעות לעובד כפול לפחות 15000עובדים ותרא כמה גזלו מהעובדים מיליוני שקלים וזה רק חלק מהפטנטים אפילו שכר מינימום לא משולם כאן בעורמה
    סגור
  • 4.
    לא מתאים לנו המערכת, כל נהג הזמין נייד נוסף לעניינים ה
    דנידין 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקעה מיותרת
    סגור
  • 3.
    לא דובים ולא יער
    קובי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק השבוע הגעתע לסניף, השארתי את הארנק ברכב ושאלתי מנהל שהיה שם אם יוכל לשניה לשמור לי את הקניה. הגאון רצה שאגיד לו את המספר אשראי ליד הקופה, כשהיו שם עוד עשרות אנשים לידי..לא מבין איפה ההגינות של המקום הזה. לא ללכת לשופרסל, גם יקרנים, וגם באים לעקוץ את הלקוחות
    סגור
  • 2.
    כתבת פרסומת ותו לא. לא נרגיש שום שיפור (ל"ת)
    מירי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גנבים
    מולייר 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רק טיפשים קונים ברשת הכי חזירה בישראל .
    סגור
  • אולי אתה טיפש ? אני קונה כבר 15 שנה דרך האתר
    דנידין 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מחירים לחברי המועדון וסחורה מצויינת
    סגור
  • עזוב את החזירות.מחיר זה
    הבעיה 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזוב את החזירות.מחיר זה ענין של בחירה.אבל כמה פעמים ירקות לא טעים.לחמים ישנים.ומוצרים שאתה רוצה וכל הזמן ניתן להחליף רק למוצר שאתה לא רוצה.לא אציין שם חברה.אבל אגיד שזה בתחום הסלטים.ואיפה כל החוסרים לא פעם בחמד/פרגיות נקנקיות/טבעות בצל/ועכשיו עם ההחרמות מוצרי ניקיון/וטואלטיקה. שלא לדבר על טירת צבי המבורגרים הם חייבים להשתפר. לגבי המשלוחים.תבדקו חשבונות וטעיות הם כנראה טבע אנושי. צילום משטחי הפריקה.ימנעו בעיות לכאורה.
    סגור