כסף וצרכנות

עליות המחירים בישראל נמשכות: לא תאמינו בכמה שמן הזית יתייקר

רגע לפני החגים, רשתות שיווק המזון הגדולות קיבלו דרישה מהיבואנים והיצרנים להעלות את מחירי השמן זית בשיעור של כ-30%. וזה לא הסוף, על פי הדיווח, לקראת סוף שנת 2023 תהיה עליית מחירים נוספת על המוצר
מערכת ice | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
יוקר המחייה - הסוגיה שמטרידה את כולנו וכמעט ואין תחום שבו הצרכן לא מרגיש כל כיסו את עליית המחירים. כעת, הגזרה החדשה מגיעה לאחד המוצרים הפופולאריים בכל מטבח בישראל - שמן זית.
כתבת הצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, חשפה כי רגע לפני החגים, רשתות שיווק המזון הגדולות קיבלו דרישה מהיבואנים והיצרנים להעלות את מחירי השמן זית בשיעור של כ-30%. הדרישה נובעת משתי סיבות עיקריות - חוסר והתייקרות המוצר בכל רחבי אירופה וגם העובדה שמשרד הכלכלה ותעשייה ביטל את הפטור ממכס, מה שהיה מאפשר לרשתות להביא את השמן ביותר זול. וזה לא הסוף, על פי הדיווח, לקראת סוף שנת 2023 תהיה עליית מחירים נוספת על המוצר.
 
שמן זית הוא כאמור אחד המוצרים הפופולאריים בישראל. רק החודש, שני מותגים ישראלים של המוצר התבשרו על זכייתם בתחרות היוקרתית טרה אוליבו – TERRAOLIVO 2023. שמן הזית הסורי של משק משפחת ג'השאן זכה במדליית Grand Prestige Gold ושמני הזית של יד מרדכי זכו בשני פרסים יוקרתיים: מותג שמן הזית המסחרי הטוב ביותר בישראל ו-10 TOP – אחד מעשרת השמנים הטובים ביותר בתחרות. בנוסף, זכה המותג בארבע מדליות Grand prestige gold.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה