כסף וצרכנות

רשת גולדה עוזבת את וולט? זו הסיבה שתפסידו כסף

ברשת בודקים איך לבצע את המשלוחים בעצמם דרך האפליקציה: דמי המשלוח באפליקציית גולדה יקרים יותר - 24 שקל לעומת 18 שקל בוולט, גם זמן ההמתנה ארוך יותר אפילו פי 2, אך המחירים של המנות זולות יותר בכמה שקלים - ולכן הפער בסוף יהיה של שני שקלים בלבד לטובת וולט
מערכת ice | 
סניף גולדה (צילום בן פרג)
האם רשת הגלידות גולדה בורחת מוולט? רק בחודש מרץ האחרון פורסם כי נבחן שינוי במשלוחים של רשת הענק. עתה, משעברה כמעט חצי שנה מאז שהושקה אפליקציית המשלוחים החדשה של גולדה, בתכנית הצינור ברשת 13 בדקו האם ללקוחות עדיפה הקנייה דרך האפליקציה מאשר בוולט.
יש לציין כי וולט היא הפתרון המועדף על הרבה מאוד עסקים לייעל את שירות המשלוחים,. אבל על פי 'הצינור', גולדה החליטה להיפרד מאפליקציית השליחויות התכולה. בשקט בשקט מתברר כי שירות המשלוחים החדש של הרשת יצא אל הדרך.

דמי המשלוח באפליקציית גולדה יקרים יותר - 24 שקל לעומת 18 שקל בוולט, גם זמן ההמתנה ארוך יותר אפילו פי 2, כשעה לעומת חצי שעה, אך המחירים של המנות זולות יותר בכמה שקלים ולכן הפער בסוף היה של שני שקלים בלבד לטובת וולט.
התחקירנית של התכנית רוני אבירם יצא לבדוק, מאיזו אפליקציה יותר משתלם להזמין, איפה תחכו יותר זמן ואיפה תשלמו יותר בסך הכל, כאשר לפחות בינתיים גולדה ממשיכה בוולט עד שתצא הודעה רשמית בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה