כסף וצרכנות

למען החקלאים והיצרנים שגויסו למילואים: התוצרת הצפונית תימכר בת"א

פארק עתידים בתל אביב יקצה כ-2,000 מ"ר משטחי המסחר למען יריד סיוע לממכר תוצרת יצרני, סוחרי, מסעדני וחקלאי הגליל המגויסים למילואים ובני משפחתם. עשרות בעלי עסקים נרשמו
מערכת ice | 
פארק עתידים תל אביב (צילום רון איילון)
רבים מהעסקים בצפון ובגליל נקלעו לקשיים בעקבות המצב, בייחוד אלה שבעליהם נמצאים בשירות מילואים מתחילת הלחימה. פארק עתידים תל אביב, הרשות לפיתוח הגליל ומשרד הגליל הנגב והחוסן הלאומי החליט להרים את הכפפה עבור אותם עסקים ויקיים מבצע סיוע לחקלאי ויצרני הגליל המשרתים במילואים.
במסגרת שיתוף הפעולה, פארק עתידים תל אביב יארח עשרות עסקים בימים רביעי וחמישי בתאריך 29-30.11, בין השעות 11-16 בשדרות המסחר המחודשות רחבת בניין 4-6, דבורה הנביאה 121 תל אביב.

בנוסף, פארק עתידים, שבבעלות אוניברסיטת תל אביב ועיריית תל אביב, פותח בפני כל תושבי הצפון את עתידים קונקט (ATIDIM CONECT) - מתחם חללי העבודה המשותפים וכן את המשרדים במעבדת החדשנות "סיטיזון" שבפארק לטובת סטארטאפיסטים, בעלי עסקים וכן כל מי, שזקוק לעבוד בשקט, סמוך למרחב מוגן. במקום ישנו צוות תפעול, כיבוד במהלך כל שעות היום וסביבת עבודה שבה עשרות חברות וסטארטאפים גם לעסקי החזית הצפונית וגם לדרומית.
אלי אוחיון, הבעלים של מחלבת בת הרים שבמלכיה על גבול לבנון: "המחלבה שלנו סגורה כבר חודשיים, אני אמנם בן 59 אבל גוייסתי למילואים מהשבוע הראשון למלחמה באוגדת 98  וכך גם 50% מעובדי המחלבה, חלקם מגויסים וחלק מפונים. אנחנו מנסים בכל כוחנו להרים את הראש ולמצוא דרכים להתפרנס. העובדה שניתנת לי האפשרות להגיע למכור את התוצרת שלנו, היא משמעותית מאד בעבורנו".
אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "שיתוף הפעולה שלנו עם הרשות לפיתוח הגליל ממשיך, זה השבוע השלישי, שאנחנו מאפשרים לבעלי עסקים מהגליל להשתמש בשטחי המסחר בפארק לטובת ממכר של התוצרת שלהם. בכל שבוע אנחנו פונים לקהלים שונים בגליל. בשבוע שעבר אירחנו את היצרנים מהכפרים הדרוזיים והפעם אנחנו מאפשרים לכל החקלאים, שחוץ מהעובדה שהם מתקשים להתפרנס בשל המצב הביטחוני בצפון, הם גם גויסו למילואים ואין להם שוב אפשרות לפתוח את העסק שלהם. מחובתנו לסייע להם בכל דרך וכך נעשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה