תוכן שיווקי

רינה בהיר שמלות וינטאג' לכלה, רטרו זה הסטייל החדש

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום יח"צ)
"אופנת הרטרו היא הסטייל הישן-חדש של שמלות הכלה" קובעת המעצבת רינה בהיר, אחת מהמעצבות המוערכות ביותר בענף האופנה ובתחום עיצוב שמלות כלה. "שמלות וינטאג' המיועדות לכלות המודרניות" מסבירה רינה בהיר את טרנד הרטרו, "הן שמלות המשמרות מצד אחד את המראה האצילי והעדין אשר אפיין את תקופת הזוהר של שמלות הערב בתחילת המאה הקודמת, ומן הצד השני מדובר בשמלות עדכניות המעוצבות בהתאם לרוח התקופה הנוכחית".
המעצבת רינה בהיר הינה בעלת בוטיק לשמלות כלה הנושא את שמה, והיא בעלת התמחות מקצועית בכל הנוגע לעיצוב שמלות כלה בסגנון וינטאג'. "בזמן שאחרים התייחסו אל אופנת שמלות הוינטאג' כטרנד חולף, אני הבנתי את גודל הבשורה העיצובית" מעידה על עצמה רינה בהיר, "ומן הרגע הראשון החלטתי לעצב קולקציית שמלות וינטאג' במספר סגנונות עיצוב שונים, וזאת על מנת להתאים את שמלות הוינטאג' לקהל הולך וגדל של כלות צעירות מכל המגזרים".
שמלות וינטאג' לעונת החתונות –קיץ 2016
שמלות כלה בסגנון וינטאג' המעוצבות, מיוצרות ונתפרות בבוטיק שמלות כלה של רינה בהיר, הן שמלות בעלות מראה עשיר ויוקרתי, והן מותאמות לכל כלה בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליה ובהתאם לאופי השמלה עליה היא חולמת: שמלת כלה נועזת וחושנית או שמלת כלה צנועה ורומנטית.
לחצי לכניסה לאתר הבית של רינה בהיר מעצבת שמלות כלה ייחודיות
למידע נוסף התקשרי לטלפון: 03-6855582
"בעונת החתונות הקרובה" טוענת רינה בהיר, "נראה יותר ויותר שמלות וינטאג' מעוצבות המשלבות בתוכן תוספות יוקרתיות כגון: אבני קריסטל, כאשר כל תוספת לשמלת וינטאג' מעניקה ערך מוסף לשמלה. חלק גדול משמלות הויטנאג' המעוצבות אצלי בסטודיו הן שמלות המיוצרות מבד תחרה איכותי באמצעותו ניתן לעצב את שמלת הכלה במגוון רחב של צורות תוך מתן תשומת לב מרבית לעיצוב המחשוף ולשקיפות התחרה המעניקה את המראה הנועז- השובבי והטרדני".
שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה
בניגוד לתפיסה הרווחת בציבור הרחב, שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה, וכיום מרבית שמלות הוינטאג 'המככבות מתחת לכנפי החופה הן שמלות בעיצוב אישי, כאשר מקורות ההשראה לעיצוב מבוססים על אופנת הרטרו ותקופת הזוהר של שמלות הערב משנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת.
"טרנד אופנת הרטרו" מבהירה המעצבת רינה בהיר, "נועד להתאים את העיצובים המיושנים לרוח התקופה הנוכחית ולהפוך אותם לעדכניים ומודרניים. שמלות כלה בסגנון וינטאג' הן למעשה שמלות כלה המתוכננות מן השלב הראשון לכל כלה וכלה באופן פרטני, והן מעוצבות ונתפרות בהתאם לסגנון העיצובי המועדף על כל אחת ואחת מהכלות".
היצע שמלות הוינטאג' העומד לרשותכן בבוטיק שמלות כלה של רינה בהיר, כולל בתוכו שמלות וינטאג' בעיצוב אישי לצד שמלות וינטאג' –יד שנייה. היצע זה מותאם לכל הכלות לעתיד מכל המגזרים, לרבות, כלות מהמגזר הדתי המעוניינות בשמלת וינטאג' אצילית, רומנטית וצנועה ועד לכלות נועזות המעוניינות בשמלות וינטאג' בעלות מראה סקסי ונועז.
תגיות שמלות כלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה