תוכן שיווקי

שף חיים בן ברוך – מסעדת שף שאטו אילת

המטבח של שאטו אילת מובל על ידי השף חיים בן ברוך, כוכב צעיר בשמי הקולינריה בישראל . חיים עבד בעבר תחת השף רושפלד במסעדות שלו בתל אביב, כמו כן צבר ניסיון רב כאשר עבד במלונות דן ומרידיאן.

תוכן מקודם |
אייס 200 (צילום יח"צ)
חיים עבד גם במסעדת גריל גורמה בניו יורק. במהלך התקופה שלו בניו יורק למד כיצד להביא את האוכל שהוא מכין לרמה הרבה יותר גבוהה, וזאת בכדי ליצור חוויה משמעותית בעבור הסועדים שנמצאים במסעדה שבה הוא פועל. יתר על כן, הוא היה אחראי על המטבח של המלון הכשר קינג דיוויד בפראג, שגם בו צבר ניסיון וידע רב אשר סייעו לו בהתמקצעות בתחום. במהלך עבודתו בפראג חיים הוביל את המהלך של הפיכת המלון לכשר וגאה מאוד על כך.
בסופו של דבר הוא סגר מעגל וחזר להנהיג את המטבח של שאטו אילת, מטבח אשר עבד בו לפני שבע שנים כסו שף . חיים "נחטף" לשאטו אילת לאחר שלוש שנים שבהן עבד באלכסנדר אירועים שבשרון.
מסעדת שאטו אילת
במסעדת שאטו אילת ניתן ליהנות ממבחר מנות שף שעשויות מחומרי גלם איכותיים וחוויה מדהימה שכוללת אווירה נהדרת, מוזיקה מעולה ואוכל משובח. אם אתם מגדירים את עצמכם בתור אנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות האוכל שהם אוכלים, אז זה ללא ספק המקום בשבילכם. תוכלו ליהנות מכל ביס וביס ולהבין כבר מהרגע הראשון שלכם במסעדה מדוע זה מקום שרבים בוחרים לבלות בו.
אם אתם רוצים להבין טוב יותר מדוע המקום הזה נחשב לבחירה המושלמת בעבור אלו מכם שרוצים לבלות בערב של כיף שכולל כל מה שצריך בכדי ליהנות בצורה בלתי רגילה עם החברים והקרובים, אז הגעתם למקום הנכון. אנו נפרט כאן על כל הגורמים שאמורים לגרום לכם לרוץ כבר בזמן הקרוב בכדי לבקר במסעדה המדהימה הזו.
מנות שיגרמו לכם ללקק את האצבעות
רוצים לבקר במסעדת שף שבה תוכלו לאכול מנות אשר שונות בתכלית ממה שתוכלו למצוא במרבית המקומות? בהמשך למידע שהזכרנו לעיל אודות השף חיים בן ברוך, בשל הניסיון והידע הרב שבו הוא מחזיק בעולם הקולינריה, הדבר בא לידי ביטוי בכל מנה ומנה שעליו הוא אחראי. כך שניתן לראות את האיכות, ההקפדה על מצוינות והמנות הטעימות במיוחד אשר עשויות מחומרי הגלם המובחרים והאיכותיים ביותר שבנמצא.
הדרך הטובה ביותר להבין עד כמה האוכל שמוגש במקום ייחודי וטעים למדי היא פשוט להגיע ולנסות אותו. כך שאם אתם מעוניינים לאכול אוכל אשר יגרום לכם ללקק את האצבעות בכל פעם מחדש, אז זה מקום שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות לבקר בו כבר בזמן הקרוב. לא בכדי יש לא מעט אנשים שמחליטים לבקר במסעדת שאטו אילת פעם אחר פעם, וזאת רק בכדי לאכול את המנות המדהימות שמוגשות במקום.
מסעדה שהיא גם בר ומועדון ריקודים בלילות
אם אתם מחפשים מקום שוקק חיים להתארח בו החל משעות הערב המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, אז מסעדת שאטו זה המקום בשבילכם. בשעת חצות לערך המתחם הופך למועדון ריקודים עם DJ שמקפיץ את האנשים ומגוון מופעים נבחרים. המקום פתוח עד אור הבוקר, כך שלפני חצות יש מוזיקה יותר רגועה, ואילו בשעות הקטנות של הלילה העניינים מתחילים להתחמם והמקום הופך למתחם בילויים של ממש.
במידה ואתם מחפשים מקום בילוי מדהים שתוכלו להגיע אליו עם החברים או הקרובים שלכם, כך שהוא יהווה שילוב מנצח בין מסעדה למועדון ריקודים, אז מסעדת שאטו אילת היא כזו שלא יהיה כדאי לכם לפסוח עליה. אנו בטוחים שלא תתאכזבו מן הבחירה שלכם לבקר במקום.
אנשים רבים מתקשים למצוא באילת מקום לבילוי אשר יאפשר להם ליהנות בצורה אולטימטיבית מהאפשרות לאכול אוכל מצוין בשעות הערב, ולאחר מכן ליהנות, והרי שזה בוודאי מקום מושלם שכל אחד מכם יוכל ליהנות בו בצורה בלתי רגילה אם אתם מחפשים חוויה לא שגרתית ומקום שפשוט לא יאכזב אתכם. אנו בטוחים שתוכלו ליהנות.
 
רוצים להיות בטוחים שתשבו במקום המועדף עליכם במסעדת שאטו? צרו עמנו קשר ותוכלו לשמור מקום במתחם VIP, לאונג' עם ספות מפנקות או בכל מקום אחר שמועדף עליכם. אם רק תיצרו עמנו קשר, נוכל לוודא שאתם תוכלו לשבת במקום שהכי נוח לכם, ולא יקרה מצב שבו אתם מגיעים עם החברים שלכם ואין לכם אפשרות לשבת במקום המועדף עליכם. כך שזה משהו שאתם צריכים לשקול ברצינות מבחינתכם.
הלאונג' שלנו נחשב למקום נהדר בכדי להירגע וליהנות מקצת שלווה, וזאת לצד אוכל מדהים, כך שאם אתם רוצים קצת מרגוע וחשוב לכם לדעת שאתם עושים את הטוב ביותר בשבילכם ומגיעים למקום שבאמת תוכלו להרגיש בו בנוח, אז זוהי בוודאי האפשרות הטובה ביותר שתוכלו להעלות בדעתכם כאשר אתם נמצאים באילת והסביבה. זוהי אופציה שתהיה פשוט מעולה.
כמובן שיש באילת לא מעט מסעדות ומקומות בילוי שאפשר לבקר בהם, אבל אם חשוב לכם לדעת שאתם באמת בוחרים לבקר במקומות הטובים ביותר בעיר, אז אתם יכולים להפסיק את החיפושים שלכם במקרה הזה ולדעת שאין לכם מה להתלבט יותר כאשר מדובר על מסעדת שאטו מבית היוצר של אושרי גבאי. זוהי הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לחשוב עליה.
שאטו אילת – אולם אירועים
בימי השבוע מראשון עד רביעי השאטו הינו אולם אירועים עם גן אירועים ומרפסת יפהפייה. שאטו מהווה קונספט ייחודי לאירועים באילת. שאטו  – מתחם מרהיב ביופיו, כולל כלים ואבזור עיצובי יוצא דופן ומנות שף משובחות, מהווה ספייס ייחודי, באווירה אילתית סוחפת לאירוע שלכם. לוקאל מרהיב ומאובזר בעיצוב יוקרתי, מהפנט ומושך עין, מול מפלי עיר המלכים, ים סוף והרי אדום המרהיבים ביופיים. מטבח שאטו מציע תפריט משובח ומוקפד עם מנות יוקרתיות ומעוצבות בניצוחו של השף חיים בן ברוך ,ממיטב מטבחי העולם בליווי תפריט אלכוהול סוחף. הספייס המעוצב של שאטו לבחירה: סביב שולחנות ערוכים, לאונג’ עם ספות רביצה ומרפסת פתוחה לנוף המרהיבים או חדר VIP וכמובן אבזור שמע ומולטימדיה מונגשים ומותאמים לאירוע שלכם.
אירועים באילת ? זה המקום לחתונות חינות בר\בת מצווה ואירועי חברה  שאטו אילת בניצוחו של השף חיים בן ברוך נמצאים בחוד החנית של אולמות אירועים . כל אירוע מסתיים בתודות תשואות ומילים חמות על האוכל השתייה השירות וניהול האירוע ע"י צוות מקצועי ביותר , אנו רואים בזה שליחות , הגשמה , ושואפים לרמה הכי גבוהה שאפשר . מטרתנו היא להבדיל את האירוע שלכם ולגרום לו להיות המיוחד ביותר עם גוון אחר . השאטו מחולק לשני אזורים מרפסת חיצונית לקבלת הפנים וקוקטייל פתיחה והחלל הפנימי מעוצב בסגנון מודרני קלאסי המקנה אווירה חמימה ואינטימית.
אנו נשמח לראותכם מבלים אצלנו אם במסעדה או באירוע ובטוחים שתיהנו מחוויית בילוי מיוחדת ובלתי נשכחת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים חשק לבוא
    אסתר כנפו 07/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים נשמע מגרה בא לי לבוא עכשיו מדימונה בשביל האוכל של חיים התותח ולהכיר אותי כי שמעתי שהוא יליד דימונה גאווה לנו אם זה נכון
    סגור