תוכן שיווקי

מיד בלוטו: עד 60 מיליון שקלים – מלאו עכשיו טופס מהנייד

הכירו את "לוטו שלי": שירות דיגיטלי חדשני, המאפשר למלא ולשלוח טפסים לכל הגרלות מפעל הפיס בכל זמן ומכל מקום – כשכל זכייה בפרס כספי תועבר ישירות לחשבונכם באתר

תוכן מקודם |
לוטו (צילום shutterstock, freepik)
כשהפרס הראשון בהגרלת הלוטו יעמוד הלילה (שלישי, 6.6.2023) על 30 מיליון שקלים, ועד סכום של 60 מיליון שקלים בדאבל לוטו – אל תפספסו את ההזדמנות. המהפכה הדיגיטלית מגיעה לתחום ההגרלות עם שירות "לוטו שלי", המאפשר גם לכם להשתתף בהגרלות מפעל הפיס, מכל מקום ובכל זמן. התהליך כולו הוא עניין של 2 דקות, ומתבצע באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב. 
בחרו את מספרי המזל שלכם, הזינו פרטים אישיים ואמצעי התשלום – וזהו, אתם בפנים. שירות "לוטו שלי" ירכוש בשבילכם את הטופס הרלוונטי, יסרוק אותו לחשבון המשתמש האישי שלכם באתר – ועם השלמת תהליך השליחה, ידאג להעברת אישור השתתפות בהגרלה.
השורה התחתונה ברורה: בלי לצאת מהבית, בלי להזיז את האוטו – זה הזמן שלכם להצטרף לשירות שכבר סוחף את הישראלים ולהבטיח את מקומכם בהגרלת המיליונים.  
אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה.
(תוכן מקודם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה