קריפטו

טירוף: קרן הסל המחקה את ביטקוין ששווה מעל 10 מיליארד דולר

לאחרונה אושרו קרנות סל אשר מחקות את הביטקוין על ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית.  הקרן ETF של בלאקרוק השיגה אבן דרך משמעותית במיוחד, הפכה לקרן הסל שהגיעה לשווי של יותר מ-10 מיליארד דולר בזמן הקצר ביותר
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
קרנות הסל של הביטקוין עזרו לדחוף את מחיר מטבע הקריפטו קרוב לשיא. מאז השקתן של הקרנות המחקות ב-11 בינואר, שווי הנכסים ב-10 הקרנות המובילות בארה"ב זינק לשווי קרוב ל-50 מיליארד דולר. קרן iShares Bitcoin של בלאקרוק זינקה ביום חמישי לשווי של יותר מ-10 מיליארד דולר בזמן של כחודש וחצי.
קרנות הסל מאפשרות למשקיעים פרטיים לרכוש נכסים דיגיטליים באמצעות החשבונות הרגילים שלהם ומבלי להתחבר לפלטפורמת קריפטו.
 
חלק מהאנליסטים חששו שלאחר ההתחלה החזקה של הקרנות הן יחוו ירידה חדה, אך עד כה קצב זרימת ההון לקרנות רק עולה, כשבמקביל מחיר הביטקוין מתקרב לשיא. אתמול (שני) נסחר מטבע הקריפטו עבר אצ מחיר ה-67 אלף דולר, זאת בעוד השיא שנרשם בנובמבר 2021 עומד על 68,990.90 דולר. 
קרן הסל של בלאקרוק החלה להיסחר בסך הכל ב-12 בינואר, אך כבר הגיעה להישג המשמעותי שלה. "אנו נרגשים לראות את הקרן מגיעה לאבן דרך כל כך משמעותית המשקפת ביקוש חזק ביותר של משקיעים", אמר רוברט מיטצ'ניק, ראש תחום נכסים דיגיטליים בבלאקרוק. "זאת רק ההתחלה. יש לנו מחויבות ארוכת טווח המתמקדת במתן גישה למשקיעים לתעודות סל איכותיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה