קריפטו

הביטקוין בשיא כל הזמנים: האם יש לו עדיין לאן לעלות?

שוק הקריפטו ממשיך בראלי גם היום. לאחר שבסוף השבוע הביטקוין חצה, לזמן קצר, את שיא ה-70,000 דולר ליחידה, כעת הוא מבסס את השיא ועומד על  71,400 דולר לביטקוין. עליה של 10% בשבוע החולף
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
שוק הקריפטו ממשיך בראלי גם היום. לאחר שבסוף השבוע הביטקוין חצה, לזמן קצר, את שיא ה-70,000 דולר ליחידה, כעת הוא מבסס את השיא ועומד על 71,400 דולר לביטקוין. עליה של 10% בשבוע החולף.
לדברי אסף אלמליח, אנליסט קריפטו בכיר, בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, הסיבה להמשך העליות בביטקוין נעוצה, בין השאר,  באירוע החצייה הקרב ומהכסף המוסדי החדש שנכנס לשוק בזכות קרנות ה ETF שהונפקו לאחרונה.
 
לדבריו, הכסף הרב שזורם לשוק הקריפטו גורר תשומת לב מחודשת לשוק. "קצב הרכישה של קרנות ה ETF הוא לא פחות ממדהים" אומר אלמליח. "מדובר בקצב קנייה ממוצע של חצי מיליארד דולר ביום.  למעשה הקרנות קנו בחודשיים האחרונים קרוב למיליון יחדות ביטקוין". לדבריו,  על כך יש להוסיף את "אירוע החצייה הקרב" במסגרתו היצע הביטקוין החדש שייוצר ייחתך ב 50%.
לדברי אלמליח, ישנם גופים בארה"ב,  ביניהם מנהלי נכסים מהגדולים בעולם,  שרק עתה מתחילים להציע קנייה ומסחר בקרנות ETF ביטקוין. "ההנחה" אומר אלמליח "היא שיעברו מספר חודשים  עד שרוב מנהלי הנכסים, בנקים ואפילו קרנות פנסיה יציעו חשיפה לביטקוין ETF.  ההשלכה של אירוע כזה היא זרימת הון ל-ETF וזה אירוע חיובי למחירו של הביטקוין".
יצויין כי הגאות בשוק הקריפטו אינה פוסחת על מטבעות נוספים. המטבע השני בגודלו - אתריום (ETH) מציג ביצועים מרשימים ועומד על כ-4000 דולרים. זאת לאחר שבחודש האחרון האתריום רשם עליה של יותר  מ – 55%. לדברי אלמליח, גם מטבע זה מתקרב לשיא כל הזמנים שעומד על כ-4,800 $. "יחד עם זאת" מזהיר אלמליח "כפי שראינו בעבר, הביטקוין, כמו שאר המטבעות הדיגיטליים,  יכול לזנק בחדות אולם הוא גם הוכיח שהוא יודע לרדת בחדות ועל המשקיעים לקחת זאת בחשבון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה