קריפטו

מטבעות ביטקוין בסך 2 מיליארד דולר הועברו: הכתובת לא ידועה

ארנק ביטקוין בבעלות משרד המשפטים האמריקני, העביר מטבעות ביטקוין בסך 2 מיליארד דולר, חלקם לכתובת הבורסה של קוינבייס והשאר לכתובת לא ידועה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
משרד המשפטים האמריקני מחזיק בארנק ביטקוין, שנמצא העביר אתמול (שלישי) יותר מ-30,000 מטבעות ביטקוין השווים כ-2 מיליארד דולר. חלקם נשלחו לכתובת של בורסת קוינבייס והשאר לכתובת שטרם ידועה.  
הועברו כ-2,000 ביטקוין לכתובת אחרת של קוינבייס, ואת היתרה בסך 29,799 ביטקוין לכתובת אחרת, שבעליה אינו ידוע.  על פי ניתוח נתוני אונצ'יין, זו העברה של 0.001 ביטקוין מהסכום הכולל לחשבון של שירות Coinbase Prime של בורסת הקריפטו קוינבייס ורק לאחר מכן את שאר הסכום לכתובות אחרות. כנראה כדי לבדוק את תקינות הנתיב, כפי שמקובל בהעברות גדולות שקודם שולחים סכום קטן לבדיקה ורק לאחר מכן את הסכום המלא. 
 
בעקבות תנועת הכספים החריגה והתחזקות הדולר נרשמה ירידה חדה של 7% במחיר הביטקוין, שנפל בתוך שעות ספורות אל מתחת ל-65,000 דולר. מאז התאושש שער הביטקוין, וכעת הוא נסחר בסביבות 66,000 דולר. 
עוד העברה חריגה שבוצעה לאחרונה היא כאשר הארנק הביטקוין החמישי בגודלו מבחינת אחזקות ביצע העברת ענק של 94,500 מטבעות ביטקוין בשווי של יותר מ-6 מיליארד דולר לשלוש כתובות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה