קריפטו

חריג: בוצעה העברה של 94 אלף מטבעות ביטקוין

העברה חריגה בעולם הביטקוין, הארנק החמישי בגודלו בעולם ביצע העברה של כ-95,000 מטבעות ביטקוין. מדובר בכמעט כל הסכום שהוחזק בארנק זה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
העברה עצומה בעולם הביטקוין כאשר הארנק הביטקוין החמישי בגודלו מבחינת אחזקות ביצע העברת ענק של 94,500 מטבעות ביטקוין בשווי של יותר מ-6 מיליארד דולר לשלוש כתובות אחרות.
מדובר בכמעט כל הסכום שהוחזק בכתובת זו, וכעת נשארו בה רק 1.4 ביטקוין. זוהי הפעם הראשונה מאז 2019 שנעשתה תנועה בארנק זה. תנועת הכספים החריגה הובחנה על ידי חברת ניתוח הבלוקצ'יין Arkham Intelligence.
 
ההעברה החריגה הזו בוצעה יומיים לפני שמחיר ביטקוין חצה שוב את ה-70,000 דולר. במקביל היקף מטבעות הביטקוין הזמינים לרכישה בבורסת קוינבייס ירד לשפל של 9 שנים כשהגיע ל-344,856 מטבעות בלבד. ייתכן שמהלכים אלה הם חלק מהכנות שמבצעים משקיעים גדולים וגופים מוסדיים המושקעים בביטקוין לקראת אירוע החציה, שצפוי להתרחש במהלך השבועיים-שלושה הקרובים.
עוד סיפור קריפטו אירע השבוע כשאר התובעים הפדרליים של ממשלת ארצות הברית האשימו במהלך דיונים את אחת מבורסות מטבעות הקריפטו הגדולות בעולם, KuCoin, בהפרת חוקי איסור הלבנת הון בארה"ב על ידי אי בדיקת לקוחות, מה שאיפשר להעביר מיליארדי דולרים בכספים בלתי חוקיים מאז הקמתה בשנת 2017.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה