קריפטו

ענקית הקריפטו מסתבכת בענק: ההונאה בשווי מיליארדי דולרים נחשפת

אחת מבורסות מטבעות הקריפטו הגדולות בעולם, KuCoin, מואשמת הפרת חוקי איסור הלבנת הון בארה"ב על ידי אי בדיקת לקוחות, מה שאיפשר להעביר מיליארדי דולרים בכספים בלתי חוקיים מאז הקמתה בשנת 2017
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
התובעים הפדרליים של ממשלת ארצות הברית האשימו אתמול (שלישי) במהלך דיונים את אחת מבורסות מטבעות הקריפטו הגדולות בעולם, KuCoin, בהפרת חוקי איסור הלבנת הון בארה"ב על ידי אי בדיקת לקוחות, מה שאיפשר להעביר מיליארדי דולרים בכספים בלתי חוקיים מאז הקמתה בשנת 2017.
התובעים האשימו את בורסת הקריפטו, שבסיסה באיי סיישל, בכך שעשתה עסקים עם לקוחות אמריקאים מבלי להירשם במשרד האוצר האמריקאי ולהפעיל נהלים לאימות זהות הלקוחות כנדרש על פי החוק האמריקאי. התובעים האשימו גם את מייסדי הבורסה, האזרחים הסינים צ'ון גאן, בן 34, וקה טאנג, בן 39, בקשירת קשר. הוועדה למסחר בחוזים עתידיים בארה"ב הגישה בנפרד תביעה אזרחית נגד הבורסה.
 
בורסת הקריפטו KuCoin, אף הגיבה על האשמות נגדה עם פוסט שעלה מטעמה ברשת החברתית טוויטר ובו נכתב כי "נכסי הלקוחות שלנו בטוחים ועורכי הדין שלנו בוחנים כעצת את ההאשמות נגדנו". עוד נכתב בתגובה של הבורסה על ההאשמות הקשות של ממשלת ארצות הברית נגדה כי "אנו מכבדים את החוקים והתקנות של מדינות שונות ומקפידים לציית להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה