קריפטו

מטבעות הקריפטו מזנקים ביממה האחרונה: זו הסיבה המפתיעה

מה גרם לזינוק משמעותי של 20 אחוזים במחירי מטבעות הקריפטו ביממה האחרונה, ואיך השינוי הזה עלול להשפיע על שוק מטבעות הקריפטו, ובעיקר על האת'ריום
רפאל בן זקרי | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
לאחר תקופה של חוסר ודאות לגבי עתיד קרנות הסל מבוססות האת'ריום, הקריפטו חווה זינוק משמעותי ביממה האחרונה, עם עליות של עד 20% בחלק מהמטבעות המובילים. הגורם לזינוק? ככל הנראה ציוץ של שני אנליסטים.
הציוץ ב-X של שני אנליסטים בכירים מ"בלומברג" העריך כי יש סבירות גבוהה שהרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) תאשר קרן סל מבוססת את'ריום (ספוט) השבוע. האישור הזה צפוי לאפשר השקעה קלה יותר באת'ריום דרך פלטפורמות מסחר פשוטות, בדומה לאופן שבו ניתן להשקיע במניות. כתוצאה מכך, הביקוש לאת'ריום צפוי לעלות משמעותית, מה שיוביל כנראה לעלייה נוספת במחיר המטבע.
הזינוק האחרון, כאמור, מגיע לאחר תקופה של חוסר ודאות לגבי עתיד קרנות הסל מבוססות האת'ריום, ולאחר ביצועים מרשימים של הביטקוין שנרשמו בעקבות אישור דומה שקיבל המטבע בתחילת השנה.

גורמים רבים סברו שה-SEC לא תאשר את הקרנות, בהתבסס על ההערכה ששווי השוק של האת'ריום נמוך משמעותית מזה של הביטקוין. אולם הציוץ של האנליסטים מבלומברג והלחץ שהפעיל הנשיא ביידן על יו"ר ה-SEC, גארי גנסלר, הביאו לשינוי משמעותי בציפיות.
ההתפתחויות האחרונות מעוררות אופטימיות רבה בקרב משקיעי הקריפטו ומעידות על התקדמות משמעותית לקראת אימוץ רחב יותר של מטבעות דיגיטליים במערכת הפיננסית המסורתית. עם זאת, אישור קרנות הסל עדיין אינו מובטח, וההחלטה הסופית בנושא תתקבל על ידי ה-SEC בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה