קריפטו

חברת ההשקעות שהשיקה אבטחת נכסים דיגיטלית הקשורה ב-NFT

InvestaX השיקה את Bored Ape #2371: "הדור הבא של מוצרי השקעה משתמש בחוזים חכמים ובטכנולוגיות בלוקצ'יין, ויוצרים ערך עצום עבור הקהילות המעורבות"
מערכת ice | 
InvestaX (צילום יחצ)
InvestaX השיקה אבטחת נכסים דיגיטלית חדשה הקשורה ל-NFT. מדובר במוצר השקעות נוסף הממנף את המיטב של DeFi (הון מבוזר) ו-CeFi (הון מרכזי) שמשנה את הדרך בה כל משקיע יכול לקיים אינטראקציה עם קהילת המשקיעים שלו, ולספק לה ערך בחזרה.
Bored Ape #2371 הוא NFT ממשפחת Bored Ape Yacht Club (BAYC) השייך לקולקציית השבב הכחול המבוקשת עד מאוד נכון להיום. BAYC הוא נכס מבוזר טכנולוגי בבעלות קהילתית עם מטבע ומטאברס משלו. IXAPE, בפרויקט ראשון מסוגו בעולם, מעניקה 1,000 אסימוני IXAPE למשקיעים שנרשמים ב-InvestaX ו-IXAPE יהיה סחיר גם בפלטפורמה עצמה.
מטעם InvestaX נמסר: "אנחנו מתכבדים לקרוא ל-BAYC #2371 בשם Howey Tez (הוואי טז), ויהיה לו תפקיד מרכזי בפיתוח ניירות ערך של נכסים דיגיטליים ו-Web 3.0. 
"אנו מאמינים בעולם של כלכלה מבוזרת, של פיננסים ו-'פותחים למיקור חוץ' את המוצר הזה כדי שאחרים ייקחו את ההובלה שלנו וייצרו עוד רעיונות ומושגים חדשים שעוד לא חשבנו עליהם. הדור הבא של מוצרי השקעה משתמש בחוזים חכמים ובטכנולוגיות בלוקצ'יין, ויוצרים ערך עצום עבור הקהילות המעורבות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה