קריפטו

פריס הילטון רוצה להיות מלכת המטא-וורס

הידוענית ואשת העסקים פריס הילטון מפתחת את העולם הווירטואלי שלה שבו מתקיימות מסיבות ואטרקציות. המטרה: להיות המלכה של עולם המציאות המדומה
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)
בנטלי בצבע ורוד פוקסיה עושה את דרכה במורד כביש מדברי מפותל, ועוצרת בכניסה של קרנבל הניאון, מסיבת אפטר שמתקיימת מדי שנה. פריס הילטון יוצאת מהרכב ועולה על השטיח, עליו היא צועדת לקול הקהל המריע.
זה קרה, אך לא במציאות שלנו, וגם לא בפרק ההוא של מראה שחורה עם מיילי סיירוס, אלא בעולם הוירטולי של פריס הילטון. מדי שנה, הילטון משתתפת במסיבה למוזמנים בלבד במציאות, אבל התרחיש לעיל נצפה בחודש שעבר ב"פריס וורלד", העולם הווירטואלי של הילטון בפלטפורמת המשחקים רובלוקס, לשם היא נכנסה כאווטר.
הילטון זכתה להצלחה עם הרעיון הזה. היא ביצעה הופעה חיה בתור האווטאר שלה באותו מרחב וירטואלי בערב השנה החדשה. משתמשים שמגיעים למסיבה יכולים גם לרכוש ביגוד וירטואלי, לארגן טיול אופנועי ים או לשלם כדי לקבל כניסה לאזור ה-VIP של הפריס וורלד.
 
הילטון תמכה במספר סטארט-אפים טכנולוגיים, כולל Genies, חברת אווטאר דיגיטלי, ו-immi, כלי אנימציה המאפשר לבעלי NFT להחיות את הדמויות ביצירות האמנות הדיגיטליות שלהם. היא גם רכשה Bored Ape Yacht Club NFT, אוסף יוקרתי ונחשק שמשך אליו רוכשים מפורסמים.
 
הילטון היא אחת מהסלבס הראשונים שהשתתפו בשיווק רעיון ה-NFT בשנת 2019. פנה אליה חבר שגייס כסף למאמצי השיקום בעקבות השריפות שהשתוללו באוסטרליה באותה תקופה. הילטון ציירה את מונצ'קין, אחד החתולים שלה, מכרה אותו כיצירה דיגיטלית כאשר כל ההכנסות נתרמו לצדקה.
"במהלך המגיפה, מצאתי את עצמי באתרים כמו Clubhouse משוחחת עם אמנים על תחום ה-NFT ומתחברת לאנשי עסקים בתחום", הסבירה. "התמכרתי לזה והתחלתי לשתף פעולה עם אמנים אחרים. זה משהו שאני באמת מאמינה בו".
 
הילטון היא אשת עסקים מצליחה כבר שנים, אבל היא טוענת שדעת הקהל עליה, שהתבססה על הפרופיל החברתי שלה כיורשת הון, לא השתנתה עד לפרסום הסרט התיעודי "This is Paris" ב-2020.
 
הסרט, שפורסם ביוטיוב וכבר נצפה למעלה מ-58 מיליון פעמים, חשף את ההתעללות שלטענתה חוותה בפנימייה כשהייתה נערה. "הסרט התיעודי שינה את חיי מכל הבחינות", סיכמה.
היא דחפה לשנות את החקיקה בשבע מדינות מאז פרסום הסרט התיעודי במאמץ נגד פגיעות בבני נוער במוסדות פנימייתיים. בנוסף, הילטון ביקרה בבית הלבן מוקדם יותר החודש כדי לדון בהצעת חקיקה שנועדה להגן על ילדים במסגרות דומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה