קריפטו

ההזדמנות שיכולה להפוך את האתריום למטבע הגדול בשוק

שוק הקריפטו חווה משבר בחודש אחרון והיה אובד עצות לגבי ההמשך. האם המהלך המסתמן של האת'ריום עלול להחיות את השוק ולהציב את האת'ריום בראש?
מערכת ice |  2
אתריום (צילום unsplash)
מאז שהביטקוין הפך למטבע בלתי אפשרי כמעט לרכישה, תפס האת'ריום את מקומו כשם החם של עולם הקריפטו. על פי דיווחים, מחיר האת'ריום היה צפוי לגדול ביותר מ-400% בשנת 2022. אבל במאי 2022 כשהביטקוין קרס, ויחד איתו מספר מטבעות קריפטו חשובים, השוק נכנס לשפל. למרות שהחל לקבל לגיטימציה והחל גם לשמש כתשלום אמיתי לעסקים מסוימים, האת'ריום צנח יחד עם המטבעות לשווי של 1,800 דולר.
מה שנותן תקווה חדשה הוא המיזוג המתוכנן של רשת האת'ריום עם רשת חדשנית שמאפשרת ייצור מטבעות נוספים תוך חיסכון בחשמל ושמירה על איכות הסביבה. בקרב משקיעי המטבע מקווים שאכן זה יגרום למטבע שלהם לקבל תמיכה מהסקטור של פעילי איכות הסביבה.
 
מומחים עדיין לא בטוחים אם הגרוע מכל כבר נגמר ומה יביא חודש יוני לשוק, אבל אנחנו יכולים להניח שהשוק ידחוף את המיזוג של את'ריום ליוזמה מוצלחת. שדרוג ה-ETH 2.0 הולך להיות אחד מהשדרוגים הטכניים המשמעותיים ביותר בבלוקצ'יין, מאז הקמתו בשנת 2015. המשקיעים ב-DeFi די נרגשים מההתקדמות הקרובה של המטבע.
תהליך המיזוג מתנהל כבר די הרבה זמן ועוכב יותר פעמים ממה שציפו המשקיעים. אבל ויטליק בוטרין, מייסד את'ריום, טוען כי היוזמה תעבור באוגוסט כאשר רשת Beacon, המקבילה לבלוקצ'יין של את'ריום ואשר נבדקת למנגנון, תתמזג עם רשת את'ריום הראשית.
 
המטבע החדש לכאורה יכול לספק לשוק הקריפטו את הקאמבק שהוא נחוץ לו. אם הקריפטו אכן יצליח לעשות זאת, זה אומר הרבה מאוד עבור שוחרי הקריפטו שמחכים בקוצר רוח שהשוק יעבור את המשבר ויחזור לצמיחה המוכרת. מה שעוד יכול לקרות כתוצאה מהמלך הוא התרכזות סביב האת'ריום כמו שקרה לביטקוין בזמנו, ואז אולי יתקרב האת'ריום לשווי של אחיו הבכור, ואף אולי יעקוף אותו.
כאמור לא ברור אם אכן האת'ריום יצמח מהיוזמה הזו, קל וחומר אם יהפוך למטבע השווה בעולם. אך מה שבטוח זה שמהלך המיזוג הזה פותח צוהר לשיתופי פעולה מעניינים שמסוגלים לגרום להפיכת מטבעות הקריפטו לכלי יותר לגיטימי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין כלום מאחור
    שקרים כדי שתקנו 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המטבעות ללא קשר הם היו שום ערך כלכלי בבסיס.. לא מדינה שמכניסה מיסים ויש לה נכסים.. לא חברה עם מוצר שמכניס כסף או ערך עיסקי כל שהוא . זה מירמה נטו להתעשרות של ממציאים . ב שיטה הזו ישתמשו מדינות בסוף ו זה רק ההרצה ו ניסיונות .
    סגור
  • 1.
    כידוע בניסוי האחרון שבוצע הרשת הפיקה בלוקים שגויים
    יאץ 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא למהר עם ההכתרה שלעולם לא תתרחש
    סגור