קריפטו

חשבתם שהקריסה נגמרה? תחשבו שוב | הקריפטו היומי

מטבעות הקריפטו חזרו היום לנפילות חדות, והשוק איבד מערכו עשרות מיליארדי דולרים תוך שעות. מי המטבעות שירדו הכי הרבה, ולמה בכל זאת לא הכל שחור?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
שוק הקריפטו חוזר פעם נוספת לצנוח בחדות ומתקרב שוב לרמת השפל שרשם בסוף השבוע שלפני הקודם. לפי נתוני CoinGecko, השווי הכולל של כל מטבעות הקריפטו צלל היום בשיעור של 5.3%, לסך של כ-940 מיליארד דולר בלבד – פחות משליש משוויו לפני 229 ימים, ב-12 בנובמבר 2021.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, ירד בשיעור של 4.1% למחיר של 20,107 דולר למטבע ושווי שוק של 382 מיליארד דולר, ולראשונה זה שבוע נמצא בירידה גם לעומת מצבו ביום המקביל בשבוע שעבר, עם הפרש שלילי של כשני אחוז ושני שלישים.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, צנח בשיעור חד של 8.2% למחיר של 1,121 דולר למטבע ושווי שוק של 135 מיליארד דולר – אך למרות זאת, הוא דווקא שומר על מגמה שבועית חיובית, עם ערך גבוה בכאחוז וחצי.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ספג מפלה בשיעור של 7.8%, למחיר של 220 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 35 ושלושת-רבעי מיליארד דולר. עם זאת, גם הוא שומר על מגמה שבועית חיובית עם שווי גבוה בכאחוז ושליש לעומת יום רביעי שעבר.
 
קרדאנו ירד בשיעור הנמוך ביותר בעשירייה – 3.9% - למחיר של 47 סנט ושווי שוק כולל של פחות מ-16 מיליארד דולר, אך זה הספיק כדי להעביר אותו למגמה שבועית שלילית של כ-1.4%.
ריפל רשם ירידה יומית של 5.6% ועלייה שבועית של מעט פחות מאחוז, למחיר של 33 סנט ושווי שוק כולל של מעט פחות מזה של קרדאנו.
ודוג'קוין ממשיך את הנפילה מאתמול, לאחר מספר ימים של עליות, וחוזר לטווח של 6 סנט למטבע ופחות מ-9 מיליארד דולר שווי כולל, על ירידה יומית של 7.33%, אם כי בטווח השבועי הוא נמצא גם היום מעל שוויו ביום המקביל בשבוע שעבר, עם הבדל של 4.2%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה