קריפטו

הקריפטו היומי: השוק נותר יציב, דוג'קוין חוזר לרדת

המטבע שעלה בשבועיים הקודמים בעקבות הבעת אמון נוספת מצד אילון מאסק חזר היום לירידה משמעותית יותר מכל יתר המטבעות המובילים, בזמן שמעליו נרשמו תנודות קלות בלבד
מערכת ice | 
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
שוק הקריפטו שמר היום על יציבות לעומת אתמול, עם ירידה של פחות מעשירית האחוז לשווי כולל של 904 מיליארד דולר לפי נתוני אתר CoinGecko, העוקב אחר יותר מ-13,000 מטבעות קריפטו שונים.
ביטקוין, המטבע הגדול והחשוב ביותר, רשם ירידה יומית בשיעור של 0.54%, כאשר במבט שבועי הוא נפל באחד עשר ורבע אחוז, למחיר של 19,087 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 364.5 מיליארד דולר.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, רשם עלייה בשיעור של קרוב לאחוז ושני שליש ביממה האחרונה, מה שלא שינה את המגמה הכללית של צניחה בשיעור של כמעט 16% בשבוע האחרון, למחיר של 1,061 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 129 מיליארד דולר. מעניין לציין כי את'ריום מתקרב לשליש בלבד משוויו של ביטקוין, חודשים בודדים לאחר שחצה לראשונה את מחצית משוויו של המטבע הוותיק יותר.
ביננס קוין, המטבע של הבורסה הגדולה בתחום, עלה ב-0.6% ביממה האחרונה וירד בכמעט 10% בשבוע האחרון, למחיר של 218 דולר למטבע ושווי שוק של מעט יותר מ-35.5 מיליארד דולר.
 
קרדאנו רשם ירידה יומית בשיעור של כמעט חמישית האחוז ושבועית בשיעור של כמעט 13.5%, למחיר של 45 סנט למטבע ושווי שוק של 15.28 מיליארד דולר – אך הוא עדיין מוביל מעט על פני ריפל, שלמרות עלייה יומית בשיעור דומה, עדיין מחזיק בשווי שוק כולל נמוך בכ-200 מיליון דולר ובירידה חדה יותר בטווח השבועי.
ודוג'קוין רשם ירידה משמעותית יחסית, בשיעור של 2.4% ביממה ו-10% בשבוע, למחיר של 6 סנט למטבע ושווי שוק של 8.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה